Miha pov.
LUNI, un cuvant urat e mine, trebuie sa te trezesti devreme si sa mai mergi la scoala. Chiar perfect. Azi am unele din zilele alea in care nu am chef de nimic, ma imbrac cu ceva lejer. Afara apraope ploua asa ca iau un hanorac calduros in care pot inota, asa e de mare, dar imi place e visiniu.
Jos aceeasi liniste, Geo vorbeste cu Dana iar eu mananc un mar, plictisitor. Nici nu am chef sa ma cert cu el azi, vreau sa fiu mai mult singura. In masina nici nu am vorbit doar ascultam radioul si ma uitam la cer.
La poarta liceului primesc aceeasi privire incruntata a paznicului. Orele decurg normal, a patra ora avem dirigentie. Nu am vazut-o deloc pe Ella azi, ce-i drept nu am iesit din clasa. Deoarece afara ploua clasele nu joaca basket deci, in clasa si pe holuri e agitatie. Pauza scurta se duce repede iar dirigintele intra in clasa, toti il salutam in piciore.
- Buna ziua copii, ce faceti ? Sper ca ati inceput sa va acomodati. Azi vreau sa vorbim chestii legate de clasa.
Toate micile chicoteli care se raspandeau in clasa au incetat cand dirigintele si-a pus fata serioasa, s-a pus pe spate si isi tine mainile in san. Toti parca il ascultau cu rasuflarea taiata, sincersi eu sunt atenta la el caci nu as vrea sa am probleme chiar cu dirigintele si pare un om intelegator.
- Astazi as vrea sa aleg seful clasei, se uita atent la noi , pe fiecare in parte il priveste. Asa, Oana tu vei fi sefa clasei.
Desigur ! Alege-o pe aia cu note de 10 si care crezi ca e cuminte ! Nu-mi place de ea, e prefacuta, in timpul orelor e cuminte, vorbeste cu dumneavoastra iar afara in pauza injura de toti mortii. De ce toti profesorii ii considera pe aia cu note mari mereu cei mai potrivit pentru a fi lideri ? E o prostie.
- In legatura cu balul , am vorbit si cu dirigintii din clasele B,C si D iar acestia au pus la dispozitie niste restaurante care mi se par chiar ok, Passion, Casa Rustic si Hanul Drumetului, acum depinde de preferintele voastre. Vorbiti si cu celelalte clase si stabiliti.
Ora trece repede vorbind despre acomodare si intelegerea cu profesorii. Dupa isi ia ziua buna, il salutam si pleaca. Cele doua ore au fost mai mult apa de ploaie "Hm poate s-au contopit cu vremea", aparent nici ei nu au avut chef de noi.
Cand ies ploua torential asa ca la masina ajund uda din cap pana-n picioare " Chiar super !"
- Hei Geo.
- Nu te aseza ! O sa uzi scaunul, pune pe bancheta din spate prosoapele si seaza-te pe ele.
-Tu glumesti cu mine ?
-Nu. Hai treci in spate !
Ma gandesc sa pun barosul pe masina asta nenorocita. Sunt uda si mi-e frig ma bucur ca macar caldura e pornita, mi se face somn aici. Sunetul ploii, caldura si muzica linistita din masina ma fac sa adorm.
Nici nu stiu cum am ajuns in camera mea, m-am trezit peste trei ore in pa si geanta langa. Ma schimb in pijamele si mai imi pun un pulover cu guler. Cand imi conectez telefonul la wi-fi primesc 38 de mesaje de la Ella.
Ella: Miha
Miha
Ai ajuns ?
De ce nu raspunzi ?
Eu: Esti disperata ?
Ella: Hei! De ce nu ai raspuns ? Mi-am facut griji.
Eu: Dormeam
Am mai vorbit si de bal, aparent ea vrea la Passin, mi-e nu-mi pasa unde mergem. Imi tot spune sa-mi fac wattpad dar i-am spus ca vreau sa-mi fac temele si sa invat asa ca-l fac maine.
"Mi-e foame " Merg jos in bucatarie sigasesc in frigider un fel de ceva, imi e prea somn ca sa.mi dau seama ce e, dar are carne deci e bun. Dupa ce incep sa mananc il vad pe Geo cum intra in bucatarie.
-Ar trebui sa mai slabesti, aproape mi.ai rupt sptele.Si ce tii in geanta aia ?
- Mai facut cumva grasa ? Si carti.
-Nu grasa doar grea, si-a luat o para si o musca.
-Adica echivalentul lui grasa ! Mersii. "Mi-a taiat pofta de mancare " ies repede din bucatarie si urc scarile in graba.
-Stai,Miha ! Vino sa-ti termini mancare !
- Nu-mi place !
Trantesc usa camerei dupa mine si imi fa treaba, Geo chiar m-a suparat cu faza asta.
CITEȘTI
Two crazy girls. One life. Bietch life.
Ficção AdolescenteDoua fete necunoscute ajung sa fie cele mai bune prietene si sa fie una langa alta atunci cand viata se comporta ca o curva cu ele.