Bugün günlerden Vera;
Süper kahramanlar..
Achilles ve altınları.
Herkül ve yetenekleri.
Spiderman'in gücü
Ve Batman'in yumrukları.
Bize motivasyon veren ve bizi hayallerimize kavuşturan kahramanlar.Biz hayali yaşarız ya da korkuyu; sınav korkusu, geçinme korkusu, gelecek korkusu...
Hayallerimiz?
Hayallerimiz ya yoktur ya da bastırılmıştır. Hayallerimiz fısıltıdır. Sessizliği sağla ve hayallerine kulak ver çünkü yaşamak için istemen gereken tek şey hayallerinin sesini duymak. Onu hayatının müziği haline getir.
İstediğim bunun gibi bir şey.
Yaşamak istediğin her gün, kulağına fısıldayan hayallerinin haykırışlarını duymaya hazır olmalısın.
Kimsenin seni vazgeçirmesine izin verme, kimsenin sana her şey için artık çok geç demesine izin verme.
Senden farklı bir yetenek farklı bir çaba istemiyorum. Olman gereken kişi olmanı istiyorum. Olman gereken kişi olduğunda sen artık süper kahramansın.
Senden kolay bir şey istemiyorum kolay olsaydı herkes yapardı değil mi?
İçindeki gücü farketmeni istiyorum. Korkularına mücadele etmeni istiyorum.
Kendini tırtıl kadar çirkin hissedebilirsin ama unutma içinde kelebeğe dönüşecek bir güç var.Kendini şu an küçük hissedebilirsin. Ama bir gün büyüyeceksin ve kelebeğe dönüşeceksin. İşte iyi bir kelebek mi kötü bir kelebek mi olacağına sen karar ver!
Büyüyünce nasıl bir adam olacağına karar vermen lazım, Clark. Çünkü… O adamın karakteri iyi de olsa kötü de olsa… dünyayı değiştirecek.” – Man of Steel
Gözlerini kapat ve olmak istediğin gerçek kendini görmeye çalış. Ve sonra olmaya çalıştığın kişi için defalarca hata yap. Hata yapmaktan çekinme, üstüne git. Hiç olmazsa bir dene. Çabala, uğraş. Çık odandan farklı pencerelere bak. Aklını kurcalayan kötü düşünceleri sil kafandan.
Yapmak istediklerini erteleme tüm gücünü kendine ver. Canlan biraz. Heyecanlan.
Ve sonra süper kahramanlar listesine dön. Onlardan biri olmak zorunda değilsin. Kendini başkalarıyla kıyaslamana gerek yok. Olağanüstü yeteneklerinin olmasına gerek yok.
Kendini sadece aynadaki senle kıyasla. Kendini bulana kadar devam et hiç pes etmeden.
Kendini bulmak için gereken tek şey içine bakmak. Süper kahraman olman için bir maskeye pelerine veya olağanüstü bir güce ihtiyacın yok. Mutlu sonla biten bir peri masalına da.Gerçek bir kahramanın gücü kaslarının değil, kalbinin kuvvetiyle ölçülür.
Bir gün kendini o kahramanların listesinde göreceğine eminim kalbine iyi bak.