100.

533 60 4
                                    

Oh my gaysss ez is elérkezett... a 100. Része ennek a csodálatos könyvemnek.  Mintha csak tegnap kezdtem volna. Na mindegy, nem fogok most visszaemlékezni,mert megígértem,hogy nem erről fog szólni ez a rész. Szóval... hogy

Hogy hogyan is jöttem rá,hogy amúgy én nem hetero vagyok? Hát ez kiba*ott egyszerű.

Ha jól emlékszem éppen barátom coming outolt nekem melegként, és magyarázott el néhány dolgot ezzel kapcsolatban. Meg hogy ő hogyan jött rá, stb...

Én elkezdtem gondolkodni,hogy akkor vajon én is "más" vagyok-e. Utánanéztem mindennek gyakorlatilag. Nagyjából az előtt pár hónappal kezdtem jobban megfigyelni a lányokat, kevesebbet figyelni a fiúkra,meg ilyenek. Ha jól emlékszem 4 lány crushom volt a suliban. Ez most már csak kb 2 maradt. (Sajnos elég hát hogy mondjam... gyakorlatilag kurvák lettek az évben. Szóval 2 normie maradt. Az elején még csak "poénból" elképzeltem,hogy milyen lenne lánnyal lenni.

Akkor még nem tudtam, szóval biztos voltam benne,hogy csak el akartam képzelni...
mivel a mostani Gen Z lányoknál jelen van a trend biszexség, (vagy több) de ha csókolózni kellene egy lánnyal, az már undorító nekik. Én meg abszolút nem így vagyok. Sőt szerintem még az első csókon szívesebben kaptam volna lánytól.

Na de amikor barátom coming outolt másodjára melegként, akkor felmerült bennem,hogy... baszki hogy lennék hetero...

Majd kb rá egy évre újra coming outolt transzként. Akkor meg már biztos voltam magamban, és tudtam, hogy biszex vagyok.



Szóval ez lett volna az én kis sztorim,amikor rájöttem, remélem tetszett, ha valami kérdésetek van, komiban várom ^^

A két coming outja között én is megtettem a sajátom felé. Ha van kedvetek akkor elmesélem egy sztoriban, csak írjátok meg, ha kíváncsiak vagytok.

Lgbtq+ storykWhere stories live. Discover now