104.

543 62 26
                                    

Szóval az ígért véleményem itt is van gays...

Na akkor beszéljünk a mostanában felkapott superstraight mozgalomról. Elsősorban mi is ez? A superstraight férfiak olyan "lmbtq+ tagoknak" vallják magukat, akik csakis cis nőkkel hajlandóak kapcsolatba lépni. Azt pontosan nem tudom,hogy van-e ilyen nőknél is, de ha igen, akkor ők pedig csak cis férfiakkal lennének hajlandóak együtt lenni. Érthető nem? Nem... még számomra sem...
Hogy mi a probléma ezzel az egész mozgalommal? Nos gyakorlatilag az,hogy ez nem egy szexualitás és a superstarightek nem lmbtq+ tagok. Amit ők szexualitásnak értenek ez alatt, az valójában egy preferencia. És ha már ott tartanánk,hogy a superstraightek közénk tartoznak, akkor nem árt tudni,hogy ezzel a preferenciával a transznemű nőket/férfiakat ítélik el. Ha elítélik őket, hogy lehetnének tagok? Transzfób,de lmbtq+ tag... érdekes lenne nem?

Na most... gondoljunk bele...
ha egy superstraight odajönne hozzám, és elmondaná,hogy ki is ő... akkor nemcsak arcon csapnám, de még el is ásnám.
de ha azt mondaná,hogy ő hetero egy ilyen preferenciával, akkor let's just move on.
Ez már okés. Nem azt mondom ezzel,hogy a heterok is coming outoljanak, de most komolyan. Egyáltalán nem is kéne ilyennek léteznie...
Odáig fajulnak ezek a faszságok,hogy az emberek elkezdenek superstraightként coming outolni. Mi van? Ez olyan mintha én odamennék a szüleimhez, és elmondanám,hogy nekem csak a szőkék jönnek be. Ki a f@szt érdekel de most így őszintén?

Kicsit nézzünk már magunkba...
Ha nem tetszik,hogy jelen vannak az lmbtq+ tagok, akkor el lehet menni. Senki nem kényszerít,hogy itt maradj az országban.

O és így ui-ként:
















































Superstraighfób vagyok^^
Tartsatok velem ti is.

Vélemények komiban jöhetnek^^

Lgbtq+ storykWhere stories live. Discover now