59.

748 61 1
                                    

ÚRISTEN EL SEM HISZEM. Szóval, mielőtt belevágnék a mondandómban először ÓRIÁSI köszönetet szeretnék mondani mindenkinek.!!!! És akkor kezdjük el....

HOSSZÚ TÖRTÉNET KÖVETKEZIK,AKINEK NINCS KEDVE ELOLVASNI, MENJEN EGGYEL TOVÁBB.

Amikor nekifogtam a könyvnek, csak hobbiként kezdtem el, meg persze azért is, mert máshol láttam. Mivel nem igazán volt sok tapasztalatom ehhez hasonló történetekhez, úgy gondoltam kitalálok inkább. Majd rájöttem,hogy ha belegondolok sok ilyen megtörtént már velem. Így szépen apránként vázlatban leírtam a legkisebbnek számító lgbtq-val  kapcsolatos megtörtént események alapján összeszedni mindent amit lehet. Amikor kiraktam az első részt, megmondom őszintén kicsit csalódott voltam,hogy kevesen nézték meg, később rájöttem,hogy 3 órája raktam csak ki (•-•) de nem adtam fel, és folytattam,mert szerettem írni.
Kb 30 olvasónál köszönetet mondtam,tudtam,hogy nem számít sokat, de én nagyon örültem neki. A 100 olvasónál már nem emlérkszem pontosan mit csináltam,de lehet,hogy semmit. Ha így volt akkor kibaszottul elnézést kérek tőletek.elérkeztem 1k-hoz miközben folyamatosan a @justABoyHehe könyvén tartottam a szemem, hiszen jóval többen olvasták az övét. Kicsit elszomorodtam, de ismét folytattam, és minden ezres túllépésénél köszönetet mondtam nektek,hogy lehet kívánságotok is. @helix-san miatt lett új a cím és a borító is. (Köszi az ötletet) 5k-nál szintén nagyon örültem, de ott már nem is a megtekintések és voteok miatt csináltam, hanem miattatok, hiszen nem hiába olvassátok, és persze én is szerettem írni, ezért van a mai napig is rész. Mindent összevetve mégegyszer NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!! És tényleg, egy ötlet nagyon jól jönne, hiszem nektek akarok valami különlegeset. Addig is, itt hagyom ezt a csodát...

 Addig is, itt hagyom ezt a csodát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lgbtq+ storykWhere stories live. Discover now