2 rész

236 20 6
                                    

- Kész! Én mentem, nem fogok holmi buzit játszani!- mérgelődött fel. Néha olyan drámai és lobbanékony tud lenni, mégis mindenki szemében valami égből szállt angyal aki már félig istennek számít. Maximum csak egy bukott angyal

- Kérlek Bakugo!-kezdett el nyávogos hangján beszélni Mina- Te lennél erre a szerepre a legjobb, ha persze ez nem túúúúl nagy feladat amit még egy kis amatőr színész is eltudna játszani- Bakugo szeme kikerekedett, Mina elérte azt amit akart hisz a szőke megtorpanva állt meg egy helyben és nézett maga elé. Mina tudta hogy ez bizony hatni fog a szöszin ezért egy elégedett mosolyt villantott és hogy még jobban sikerüljön hátat fordított neki és újra beszédre nyitotta a száját- Semmi baj talán majd más vállalja ezt a nehéz szerepet és majd ő lesz a legjobb színész- mondta az egészet, és megint megszólalt volna csak Bakugo közbe vágott

- Rendben! El vállalom azt a kurva szerepet. De hogyha- mutatót a lányra aki elég nyugodt volt bár ezt Bakugoról nem lehetett mondani.

- Nyugi nem lesz semmi. Na srácok ha akartok nézetek körbe vagy akár haza is mehettek. Ismerkedni is lehet hisz egy jó ideig ez a kis csapat együtt fog dolgozni! Meg persze elküldöm azt amit holnapra nagyjából tanuljatok meg. Csak egy oldalt küldök el mert Arnold és én úgy egyeztünk hogy így lesz a legjobb- jelentette ki boldogan Mina. A legtöbben haza mentek de én inkább körbe néztem. Útam során kb mindent bejártam és gondoltam elmegyek egy kicsit Denkihez hogy dumáljunk egy  kicsit, de mikor megláttam nem akartam hinni a szememnek.
Ez elképesztő... Denki egy lánnyal beszél! Jó tudom ez nem olyan nagy dolog de ez a kis Rómeó már egy ideje keresgél magának valakit és mondjuk úgy hogy az eddigi próbálkozásai csúfos kúdarcba fordultak.

De most úgy látszik a lány név szerint asszem Jirounak hívják, nem  akarja lesokkolozni és elfutni előle vagy ennél rosszabb dolgok. Ezért hát nem is akartam még véletlenül sem megzavarni őket ezért  mentem tovább. Közben találkoztam Mitsukival.

- Csókolom! Maga Mitsuki igaz?- kérdeztem tőle olyan kedvesen ahogy csak tudtam, mert senkivel sem akartam rosszabb lenni

- Szervusz kedvesem, igen én vagyok. De nem kell ez a magázas nyugodtan tegezhetsz.

- Hát rendben. Én Kirishima vagyok- nyújtottam a kezem egy kézfogásra amit el is fogadott.

- Nagyon örülök. Na mit gondolsz eddig a filmről

- Szerintem érdekes lesz! A cím is elég fura és az is hogy meleget kell játszak. Nem mitha utálnám őket!- próbáltam mentegetőzni.- de ez új nekem.

- Ne aggódj szívem- tett egyik kezét a hátamra- Remek leszel. Én kéne panaszkodjak hogy ilyen hisztis gyerekem lesz- nevetett fel, amit követtem mert hát na azért Bakugo ő Bakugo nem a jó modoráról híres a köreinkben.

- Igazad van.- még beszélgetünk egy kucsit aztán elváltak útjaink.

Haza felé tartottam, mivel az autózás számomra dög unalmas volt ezért inkább elő vettem a telefonom és megnéztem azt amit holnapra kéne megtanuljak.
Hamar el tudtam olvasni, de eddig elég szomorú vagyis az én részemről.
Szerintem Mina direkt szívat és azért nem adja ide a teljes forgatókönyvet, pedig engem már nagyon érdekel mi lesz!
De ha úgy vesszük talán jobb is ha nincs nálam az egész, mert hát ha az első oldal ilyen akkor mi lesz a többivel ?
Bakugo most biztos repdes az örömtől mert a filmben miatt vagyok, szomorú? Ez a megfelelő szó erre? Inkább úgy mondanám hogy  boldog vagyok amikor a közelében vagyok de az elszomorít hogy nem mondhatom el mit érezek. Szóval kettős érzelmek, remek.

Bakugo a filmben a menő csáó akinek nincs semmi baj és olyan remek élete van, hogy mindjárt megfullad a tökéletességben. Bàr nem mintha az igazi életben nem így lenne. Híres, mindenki rá vágyik, imádják őt és még sorolhatnám, nem mitha féltékeny lennék! Nem dehogy, csak kipróbálnám egy napra az életét, hogy milyen lehet a nagy Bakugo Katsuki élete.

*Bakugo szemszöge*

Ki az a hülye aki ott marad hogy azokkal a senkikkel beszélgessen vagy barátkozon. Eddig se kellettek most se fognak. Éppen az autóm felé tartottam mikor egy csapat tinilány letámadot.
Imádok híres lenni de utálom ezeket a csitri rajongókat. Állandóan a nyakamón vannak és nem hagynak békén. Nem tudom mások hogy bírhatják ki hogy mindig ott nyüzsőgjenek körülöttük ezek az idegölő lányok.

De nem küldhetem el őket a kurva anyjukba ezért megálltam és adtam néhánynak egy autogramot.

Miután úgy éreztem,hogy ha még csak egy kicsit is maradok ott a dobhártyámnak annyi lesz akkor vettem magam és beültem a kocsiba.
Így bele gondoltam a mai napba.
A buzis szerepem, azok az idióták, a túl pörgött rendező, a fura ember aki csak úgy felbukkan. Meg az a vörös gyerek. Na igen, ő az egyetlen aki nem bír engem, pedig még kedves is voltam. De úgy látszik hogy ő az álarcom alá látt. Ez nem lesz jó, viggyáznom kell vele. Mert ahogy látható nem nagyon gondol engem jó embernek. Vagy csak féltékeny mint minden kis színész Japánban. Ha jól tudom ha én nem lennék ő lenne a legjobb, na sok sikert ahoz hogy ilyen jó legyen mint én.

De nekem se valami szimpatikus a srác, mit rejteget a világ elől? Milyen kis titkai lehetnek ennek a fiúnak amit nem tár a nagy világ elé ?

Kíváncsivá tettél Eijiro, nagyon is kíváncsivá.

Hello!
Itt is lenne az új rész volt egy kis kimaradás de na van nekem is egyéb dolgom mint hogy egész nap csak írjam a részeket, és ti is tudtok egy kicsit várni, meddig el nem készül az új rész vagyis remélem hogy tudtok.
Köszönöm hogy elolvastad ♥️

U.I.: Boldog Valentin napot

poor me akinek van egy gyönyörű férje vagyis Katsuki de nem létezik 👁️💧👄💧👁️
Remélem nektek legalább van valakitek ( bár akik itt Wattpad-en olvasnak ilyeneket azoknak 99%-ka szinglik, vagy egy lehetetlen kapcsolatot folytatnak egy nem létező személlyel)

Ez csak színjáték, nem?  [Kiribaku]Where stories live. Discover now