1 rész

466 30 15
                                    

Egy csodálatos tavaszi nap, a lágy szellő, a madarak csicsergő hangja. Gyönyörű.
Lassan ahogy a nap be sütött úgy ébredtem fel én is.
Hali a nevem Kirishima Eijiro, egy úgymond "híres" színész vsgyok, de az életem pont olyan mint másé.
Vannak álmaim, vágyaim és ezek.
22 éves vagyok, igen ilyenkor jön a kérdés hogy hogyan lehetek ilyen híres ilyen fiatalon?
A válasz egyszerű, kiskoromban kb olyan 4 éves lehettem akkor kezdődött minden. Édesanyám elvitt egy kásztingra és ott volt az első szereplésem, az ott lévő emberek azt mondták nagyon tehetséges vagyok,és hogy fényes jövőm lenne. Bár 4 évesen nem akartam színész lenni, séf akartam lenni, de valljuk be soha nem ment a főzés. Amikor egyik nap felhívtak minket hogy lenne egy film és ha érdekel akkor várnak. Édesanyám megsem kérdezett úgy egyezett bele, nagyon azt akarta hogy valami sikeres és híres munkám legyen.
Ami sikerült is.
De néha nem törödött azzal hogy én mint akarok
Voltak előnyei is de hátránya is hogy már 14 évesen volt egy kisebb hírnevem. Minden lány engem akart a barátjaként tudni és persze egyik nap sem maradhatott el az hogy autogramot ne osszak. 3-szor vagy lehet még többször is megvertek ezért. De hát mit is csinálhatam volna, nem szóltam senkinek. A barátokról vagy a városban való sétálásról is lemondhatam, mert anyám szerint lehet bántalmaznak vagy elrabolnak. Ahogy elvégeztem a középsulit nem engedtek gimibe ezért itthon tanultam.
Mikor ezt megtudtam egy világ tört össze bennem. Tudom nem olyan voltam mint egy normális gyerek, mert én azt akartam hogy iskolába menjek és szerezzek barátokat. De hát ez nem nagyon jött össze.
De munkáim során találkoztam néhány jófej emberrel.
Például akivel nagyon közel kerültünk egymáshoz az Denki Kaminari. Denki egy hangmérnök, elég jó munkàt végez. Az apja példáját követi, egyszer-kétszer dolgoztam az apjával és hát nem panaszkodhat munkájára.
Denki minden hülyeségben benne van és nem állítsa meg semmi. Keményen dolgozik hogy a legjobbat csinálja. Neki normális gyerekkora volt, de mégse voltak barátai. De azt mondta hogy annak nagyon örül hogy mi barátok lettünk. Én is nagyon boldog vagyok ő hozott nekem egy kis boldogságot az életembe.
Na de még van Mina Ashido. Nagyon kedves lány. Vele is nagyon jó barátok vagyunk. Ő rendező, nagyon érti a dolgát. Néha kicsit örült de ha a filmről van szó mident bele ad. Vele is egy forgatáson ismerkedtem meg ahogy Sero-val is.
Hanta Sero
Ő egy forgatókönyv író, remek forgató könyveket ír sok ilyen írásából lett Hollywood-i film és ha jól tudom egyik oszkárt is nyert. Ő is mikor kicsi volt akkor kezdett el írni,és hát most itt tart. De azon belül még fénymérnők is
Mi így 4-en nagyon jó barátok vagyunk. Sokszor dolgozunk vagy csak simán munka kívűl logunk együtt vagy bulizunk.
És persze alkohol túl adagolás sem áll messze tőlünk olyanyira hogy minden hétvégén tartunk egy kisebb piás bulit ahol iszunk

A nap hamar eltelt olyan délután 7 óra lehetett amikor a telefon csörgésére lettem figyelmes.

- Háló?- vettem fel anélkül hogy megnéztem volna ki hív

- Kiri!- ujjongott a kis rózsaszín.- Van egy film ajánlatom!

- Na mond Mina. Mi a film címe?

- „Én más vagyok" tudom, tudom fura cím de nem nagyon tudok sokat mondani mert még csak a címet olvastam el. De úgy érzem te remek lennék az egyik főszerepre!!

- Rendben! Ha úgy gondolod hogy én vagyok a tökéletes ezer örömmel mondok igen!
És a srácok is ott lesznek?

- Igen, csak most Sero nem íróként hanem fénymérnőkként dolgozik. A storyt valami Amerikai de félig Japán írta.

- Érdekes. Akkor mikor tudod adni a fórgatókönyvet hogy azért kicsit legyek képben a dolgokkal

- Mindjárt küldök egy címet és oda holnap délután 2 órára várlak.

Ez csak színjáték, nem?  [Kiribaku]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora