✨Suna x Reader ✨

92 7 4
                                    

Sztella2002 Fogalmam sincs milyen lett, először írtam egy karakter x readert. Remélem tetszeni fog.
▼・ᴥ・▼

A napsugarak besütöttek a szobámba cirógatva arcbőröm, ezzel arra késztetve, hogy felkeljek. Suna nálam aludt az éjjel ugyan is az edzésük elhúzódott, nagyon sok idő lett volna ha haza megy. Ezért felajánlottam neki, hogy aludjon nálam. Nem most alszik itt először, úgyhogy ismeri már a házat.

Nagy nehezen felkeltem és elmentem megkeresni. Éppen a lépcső tetején álltam mikor megcsapta egy nagyon finom illat az orromat, nem máshonnan mint a konyhából áradt.
Lassan halkan lépkedve indultam el a konyha irányába. Suna ott állt álmosan, félmeztelenül a konyhában és palacsintát sütött. Nem tagadom baromi jól nézett ki.

- Hát te? - kérdeztem, és a háta mögé lépkedve megöleltem.
- Jó reggelt [Név]. Reggelit csinálok. De te, hogy, hogy ilyen korán fent vagy? - kérdezte azon az édes, álmos hangján majd, lehajolt az elmaradhatatlan jó reggelt csókért.
- Hát tudod, valahogy jobban tudtam aludni amíg mellettem voltál. - mosolyogtam rá, mire az ő szája sarkában is megjelent egy halvány mosoly.

Kéz a kézben sétáltunk a parkban. Suna úgy gondolta, hogy megmentettem tegnap és mindenképp viszonozni akarta. Azt mondta ez a nap az én napom. Elvitt a közeli tóhoz, onnan egy gyönyörű szép virágos kerten keresztül mentünk, mese szép volt, mintha egy álomban lettem volna. Megálltunk egy ház előtt. Rintarou a semmiből elővarázsolt egy [kedvenc virág] csokrot, majd közelebb jött odaadta a virágot és megfogta a kezem.

- Most is olyan gyönyörű vagy mint felső-középben. Eszméletlenűl szerencsésnek érzem azt, hogy találkozhattam veled és már legalább 5 éve az életemben jelentős szerepet játszol, kimondhatatlanul szeretlek és ezt bizonyítani is szeretném. Rég óta tervezem, hogy megkérdezem. Eddig nem volt bátorságom. Úgy érzem, most eljött végre a pillanat mikor megkérdezhetem. [Név] laknál velem ebben a házban? - mutatott az előttünk lévő házra, majd csillogó szemeivel nézett rám.

Könnyekkel küszködve néztem rá.
- Igen! Nem is tudom mit mondjak, annyi boldog vagyok. - lábujjhegyre állva csókoltam meg, kezem a nyak köré fontam és húztam közelebb magamhoz. Úgy szorítottam, mintha attól kéne félnem, hogy valaki elveszi tőlem.

Anyuék megengedték, hogy Sunával összeköltözzünk. Rintarou éppen az egyik dobozt cipeli a közös házunkban.
Pillanatra megáltam és könnyes szemeim töröltem meg. Ekkor ért vissza Suna.

- [Név]? Mi a baj? - aggódó hangjára felkaptam a fejem.

- É-én olyan boldog vagyok. El sem hiszem, hogy most összeköltözünk. Kérlek mond, hogy ez nem csak egy álom.

- Édes ezt nem álmodod, örülök, hogy igent mondtál az összeköltözésünk. Remélem a közeljövőben másra is. - selytelmesen nézett rám majd elmosolyodott. - Inkább folytassuk a pakolást, mert soha nem leszünk kész.

Lassan egy éve, hogy együtt lakunk. Ő még mindig röplabdázik, most is épp egy meccsen volt, persze megnyerték.

A munkánk miatt, kevesebb időnk jut egymásra viszont, eldöntöttem, hogy meglepem. Készítettem neki egy fürdőt gyertyákkal és rózsa szirmokkal. Ha haza jön biztos elmegy fürdeni, utána valami vacsora után kutat majd. Az után jön a nagy meglepetés.

- [Név]-chan megjöttem. - kiabált a barátom
- Szia Drágám! - köszöntem majd negpusziltam.
- Engedsz nekem vizet? Nagyon leizzadtam a meccs alatt, de megérte, mert legalább nyertünk. - mosolygott rám, majd bemenet a szobába és lepakolt.
- Már engedtem. - mondtam majd a kezébe adtam egy törülközőt.
- Mindig tudod mire vágyok. - csókolt meg, és eltűnt fürdőbe

Rintarou már biztos fürdik. Mi lenne ha meglepném avval, hogy csatlakozom? Lehet örülne neki.

Lassan lépkedtem a fürdő felé. Nem volt rajtam más csak egy törülköző. Kinyitottam az ajtót majd bementem. Suna meglepődött arcával találtam szembe magam.

- Csatlakozol? - kérdezte, mire bólintottam. Levettem a törülközőt és beültem én is a kádba.

Hosszan fürdőzés után kiszáltünk. A barátom mit sem sejtve nyitott be a hálóba amit gyertyák fénye világított be. Suna maga után húzva vitt az ágyhoz mire lefektetett. Értelmesen csókolt. Tele volt szenvedéllyel, szeretettel és vággyal.

Egy héttel később arra keltem, hogy iszonyatos hányinger kerülget.
Szaladtam a wc-hez és kiadtam magamból a tegnapi vacsorát. Anyát felhívtam, hátha tudja mi lehet. Azt mondta vegyek egy terhességi tesztet. Úgy is tettem. Elmentem a közeli boltba és vettem hármat is. Biztos ami biztos.

30 percel később már vártam az eredményeket. Az első p-pozitív? A második is? Már csak egy maradt ami szintén pozitív lett. Fogalmam sincs erre hogy Rintarou, hogyan fog reagálni erre. Pánik közepette fel sem tünt, hogy Suna bejött.

- Kicsim? Minden rendben? - jött közelebb és hirtelen megállt. - [Név]? T-te terhes vagy?

- Ú-úgy néz ki.. - nevettem fel kissé zavarosan.

- Úristen a szerelmem terhes, ráadásul tőlem. Életem második legjobb dologja történt meg velem. Nem hiszem el. - Rintarou hirtelenjében jött még közelebb majd rántott nagy karjaiba. - Úgy örülök.

- Hozzám jössz? - tértelt előttem Suna. Én a kezemben tartottam első szülött fiúkat aki rettentően hasonlított az apjára.
- Igen! IGEN! - öleltem meg szorosan ügyelve arra, hogy a csöppség le ne essen.

El sem hiszem, hogy itt állok menyasszony ruhában az oltár előtt. Olyan hihetetlen.
- Suna Rintarou, fogadod el feleségedül [Teljes Név] -et? - kérdezte a pap
- Fogadom - válaszolta Suna.
- [Teljes Név] fogadod e férjedül Suna Rintarou-t?
- Fogadom. - válaszoltam könnyezve.
- Ez esetben megcsókolhatja a menyasszonyt.

Sunával azóta is együtt vagyok, már 2 gyermekünk is van egy fiú és most született egy kislány. Természetesen mindkettő nagyon hasonlít rám, de szerintem még jobban az apjukra.
Boldogok vagyunk mind. Nem hittem volna, hogy így végződik a dolog, de örülök.

Na hát.. Fogalmam sincs milyen. Elég furcsa volt ilyet írni.. Nem tudom mennyire lett jó, de remélem elviselhető... Főleg a sok időugrás 😅 azért remélem tetszett. ♡

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 17, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Anime oneshot [kérések Nyitva]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang