o

4 0 0
                                    

+Bunu bana nasıl yaparsın? Ben seni sevdim. Hayatımı harcadım.
-Bir hataydı unutalım
+Unutalım mı? Hata mı? Sen neyden bahsediyorsun? Bir yıldır beni aldatıyorsun ve tek dediğin hataydı mı ? Sana inanamıyorum.
- Ne yapacaksın? Ayrılacak mısın? Bir çocuğumuz var. Hem erkeğim sen soğuk yapınc-
+Ne erkekliği be insan ol. Insan sevdiğine bunu yapar mı? Çocuğu araya sokma. Ayrılıcaz.
- Seni bırakmam. Olayı da büyütme hataydı.
+Büyütmek mi? Ufak şeyler bunlar yani öyle mi?
- Evet
+Bitti.
- Sen benimsin.
+Çocuğu senden alıcam. Hafta sonları görürsün. Tatilleri paylaşırız. Anlaşmalı ayrılalım, büyümesin. Çocuk zarar görmesin. Senden bir şey istemiyorum.
-Kes, devam etme. Ayrılık falan yok.
+ Evi de sen alırsın. Çocuğa birlikte söyleriz.

Bir eli ile kolumu tuttu diğeri ile yanaklarımı sıktı.


-Bana bak ben ne dersem o olacak. Eve git ve yemeğini yap.
+Korkmuyorum senden ve bitti diyorsam bitti. Değiştiremezsin.
-Yapma yalvarırım. Biz seviyoruz birbirimizi aşığız.
+Avukata gidicem.
-Güzellikten anla!
+Ses tonuna dikkat et.

Ağlamaya başladı. Seviyordum delice ama yapamazdım. Bir kere yaptı ve bir daha yapabilirdi.

Ettiği laflar daha hatasının bile farkında değildi. El bebek gül bebek büyümüş bir adam. Bende pamuklara sardım. Ama bunu siniye çekemem.

+Git.

Gitti. Bitmişti. Bende bittim, ayakta kalmak bu kadar zor olmamalı. Ağlaamıyordum bile seve seve ayrıldım. Mecburdum ve yaptım.

Artık sadece kızımı düşünmeliyim. Hayatımı ona adamalıyım. Üzülmemeli onun kılına zarar gelse, bir damla yaş aksa ben ölürdüm.

-Gel
+Ne?

Kolumdan tuttu. Götürüyordu ne olduğunu bile anlayamadım. Neden dönmüştü. Durdum.

+Bırak beni bitti diyorum. Daha fazla küçülme gözümde git.

Silah çıkardı. Üç el ateş etti.

Sesi sokakta yankılandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sesi sokakta yankılandı. Sevdiğim adam pamuklara sardığım. Kılına zarar gelse canımı vereceğim adam. Canımı
aldı.

Yer düştüm. O kaçıyordu, kanım ise durmuyordu. Birileri ambulansı arıyordu ama kimse yanıma yaklaşmıyordu.

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Bilincimi kaybediyordum. Ya kızım o ne yapacaktı.

                                                                öldü.

 Hikayem varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin