Turkiye kendi ic kavgasina tutusuyor. Birileri Türklüğü birileri islamciligi digerleri kürtcülüğün savasini veriyor mecliste. Ama kürt kardrsimin Türk kardedimin evladi birer birer sehit oluyordu guneydoguda.Pkk teror orgutu Türk kürt demeden onune geleni sehit ediyorlardi.ama aynanin gorunen yuzunde Kürtlere özgürlük cigliklari atiliyordu.nasil özgürlük bu kürt evladini öldürerek mi???
Kurdistan diye kandurilip asil amacin buyuk israil devleti oldugu hala anlayamiyorlardi.cunku Pkk okullari yakiyordu nedeni ise cahil kalsinlarki kandirmasi daha klay olur.amac bu.
CAHIL BIRAK ISTEDIGIN YÖNE CEVIR. Halbuki bu vaad edilen kurdistan haritasiyla buyuk israil projesini yanyana koysalar anlayacaklar.ama bunu dusunmelerine musade etmiyorlar.ya askere tas attiriyorlar yada polise molotof...
Yahudilerin mezapotamya hayalleri inanclari geregi tanri tarafindan onlara vaad edilen topraklardi.yahudiler insanlarin en kutsaliydi ve bir yahudiye bin insan bedel degildi.o yuzden hic fakir bir yahudi gordunuz mu.hic tanri rizasi icin deyip dilenen yahudi gordunuz mu.yada hic bir yahudiyi dini kullanarak cihada cagirdiklarini.dini menfaatlerine alet ettiklerini.aralarinda irkcilik ayriligi oldu mu.ama muslumanlar parcalanip birbirine kirdiriliyor.
Uyan Ey Milletim...
Turkiye cumhuriyeti ise topraklarindaki MOSSAD ajanlarini temizlemeye calisyordu.birde bunun uzerine ermeni istihbaratcilarini temizleme pesindeydi.Kuzey iraktan turkiyeye sizmaya calisan 17 kisilik teror orgutu mensubu sinirda öldürüldü. Ve iclerinde sadace iki kisi tc vatandasi.4 ermeni,5 irakli,3 suriyeli ve 3 iranli idi.bu demek oluyorki Pkk kürt kardeslerim degildi.bunlarin yaninda sinir komsumuz da ISID belasi ciki verdi.Dunya'ya hizli bir sekilde varolup dunyaya korku saliyorlardi.israil kanadindan bir aciklanm geldi.biz herkesle masa da anlasmaya variz.dunyaya demokratligi gosteriyorlardi akillarinca.ama fikistinlileri evlerinden yurtlarindan ettiklerini gormuyorduk sanki.tabi masa basina oturup anlasir.bir tane yahudi ölmedi ki.kafalari kesilen kadunlari satilan arap kürt ve Türkmen kardeslerimin kadinlari kizlariydi. O masaya oturmak bile insanliga ihanettir.
INSANLIGIN IHTIYACI KITAP VE OKUL DEGIL, SADECE VICDANDIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ HATTI
Historical FictionGörmediğin ve ayak başladığın yer senin değildir. Savasin ve zaferin ilk kuralidir. Özel harekatcilarin da oyle oldu hayatlari. Görmedikleri yer ayak basmadiklari toprak kalmamisti. Kuzey Irakta neler oluyordu?.Pesmerge kimdi ve kimlere hizmet ediyo...