Chapter 3

16 3 0
                                    

,,Řekli by vaše přátelé, že jevás snadné poznat?" cítila jsem jak moje tváře znovu zrudly,další otázka co nebyla na seznamu.

,,Velice se snažím chránit svésoukromí. Nepouštím si k sobě moc lidi, taky jen vzácně dělámrozhovory..."

,, Tak proč tedy před vámi sedím amám s vámi rozhovor?"

,, Pro nějaký důvod se slečna Gin,snažila opravdu moc pro tento rozhovor. Mé asitence volala každýden, dokonce i několikrát za den. Jsem sponzor školy, takže jsemcítil nějakou povinnost"

Hy je opravdu otravovala tak moc až toz donucení přijali, tak jako donutila mě do tohohle. Jemně jsemse zavrtěla na svém místě s nepříjemným pocitem, kterýkoloval mojí krví.

,, Také investuje dost peněz dorůzných farem, proč to děláte?"

,,Peníze jsou jediná věc copotřebujeme ve svém životě. Lidé potřebují jíst a bohužel jetady sposta lidí co v téhle zemi hladový"

,, Je to něco jako vášeň? Nakrmitchudé?"

Jen na mě prázdně koukal.

,,Máte snad nějakou filizofii?"

,, Nemám žádnou filozofii řekněme,více se spíš řídím základním principem. Rád kontroluji sebea ty okolo mě, slečno Niven"

,, Takže chcete posednout ty věci?"přímo kontrolní maniak.

,, Ano, sice to není přesný termín,ale ano"

,,Zníte jako skvělý spotřebitel"

,, To jsem" usmál se, ale ne tenchytráckej. Mohla jsem opravdu vidět, že se jeho emoce nějakextrémně změnily, jenom tvar jeho úst. Nechápala jsem proč mělpotřebu kontrolova tak náhodnou oblast. Ukončit hladomor? Jak tomůže být ta nejlepší inevstice, když jeho společnost ani sjídlem nepracuje.

,,Vaše matka zemřela, když jste bylješte mladý. Myslíte si, že vás to nějak ovlivnilo do dnešníchdnů?" ta otázka byla docela dost osobní, to jsem věděla, protojsem si skousla svůj ret. On na to jen nadzvedl obočí.

,, To netuším. Byl jsem přílišmalý na to, abych si to vůbec uvědomovla, takže si nejsem jistý"

,, Jak jste byl starý, když zemřela?"

,, To lze zcela snadno najít nainternetu, slečno Niven," jeho hlas najednou potemněl. Sakra.Měla jsem si ho, alespoň vyhledat, než jsem sem přišla. Jsemstudnetka, pořád něco hledám, ale tohle mi prokouzlo mezi prsty.

,, Musel jste dost zanedbávat rodinupro práci"

,, To není otázka" řekl stejněchladně jako předtím.

Do mé tváře mě znovu praštiloteplo a já na sucho polkla.,, Omlouvám se" zamumlala jsem tiše azakoukala se znovu na papíry, kde byly napsané otázky na které semám opravdu ptát.

,, Mám rodinu. Mám svého otce, sjakkoukoliv přítelkyní se kterou se zrovna v tu dobu zahazuje amojí milovanou Elizabeth 3. Nemám ani zájem si svoji rodinurozšiřovat"

,, Jste gay pane Hane?"

Viděla jsem jak jemně otevřel rty azhluboka se nadechl. Teď bych se radši propadla do země, tohlebyla druhá nejvíc trapná věc co se stala od doby co jsem vešlado téhle zatracené místnosti. Poprvé spadnu a poté následujeotázka jestli je gay.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 28, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Han.Kde žijí příběhy. Začni objevovat