I've always wanted this.

708 51 4
  • Věnováno Dannie
                                    

Pozoroval jsem Tommyho, který stál jen kousek ode mě a pokoušel se zahrát nový song, který jsem právě napsal. Usmíval se a občas se kousnul do rtu, když se mu něco povedlo zahrát správně a já na něj nadšeně mrknul. Veděl jsem, že tohohle kluka v kapele prostě musím mít.

Tommy měl všechno, co jsem si pro baskytaristu naší kapely představoval. Měl svůj styl a nevadilo mu, že jsem gay. Nejdřív jsem si dokonce myslel, že by on mohl být taky. Bohužel jsem se spletl. Vážně jsem řekl "bohužel"? Při prvním konkurzu mu začal zvonit telefon. Přesně si vybavuju jak se omluvil a řekl, že je to jeho přítelkyně. Divil jsem se. Rád se líčil, hezky se oblíkal a když jsem se mu svěřil se svou orientací, jen se usmál a zadíval se mi do očí. "Nevadí mi to", řekl tehdy a propaloval mě tím svým pronikavým pohledem. Vždycky vypadal tak rozkošně a zároveň tak moc sexy.

Ani nedokážu popsat jak moc jsem byl mimo, když jsem ho viděl poprvé se usmát. Usmíval se málo a za to hrozně krásně. Vlastně nejvíc se usmíval na mě a všem to přišlo podezřelé. Dokonce se mě mamka po našem prvním koncertě ptala, jestli spolu chodíme. Oh bože, jak moc bych si to přál. Od té doby co jsem ho poznal, musel jsem se prostě cítit zvláštně. Především v jeho přítomnosti a když mi věnoval tolik pozornosti. Pokaždé když jsem si uvědomil, že se na mě dívá, nevědel jsem jestli se na něj podívat taky, nebo jestli raději dělat, že jsem si nevšiml. Nechtěl jsem přijít o tak dobrýho a talentovanýho basáka jen kvůli tomu, že na něj budu něco zkoušet. I když mi občas přišlo, že by o to stál.

,,Pro dnešek to stačí, byli jste skvělí." vydechl jsem, když jsem dozpíval a poplácal Tommyho po rameni. On ke mě otočil hlavu tak rychle až mu vlasy spadaly do očí.

,,Šlo mi to?" uculil se a olíznul si rty.

,,Byl jsi skvělej. Tak jako vždycky." zasmál jsem se, dívajíc se do jeho očí a něžne mu prsty dal pramen blond vlasů za ucho. Tak hezky voněl.

,,Jako vždycky?" překvapeně položil ruku na tu mou, když jsem jí chtěl dát pryč z jeho tváře. Nasucho jsem polknul a pozoroval, jak si o mou ruku opřel hlavu a zdálo se mi jako by se s ní snad mazlil. Celou dobu se mi ale nepřestal dívat do očí. Nemohl jsem uvěřit tomu, co se tu právě dělo. Bylo to až moc rychle na můj vkus.

Nejistě jsem se rozhlédl a uvědomil si, že kluci z kapely jsou už dávno pryč. Já tam jen stál a nehodlal se pohnout. Ne teď. Ne ve chvíli, kdy ho mám tak zatraceně blízko. Místo slov jsem se usmál a druhou ruku mu položil na tvář taky, takže jsem jeho obličej držel v dlaních a zvědavě jsem si prohlížel po kouscích celou jeho tvář. Vždycky mi připadal moc sladkej, ale dnes snad ještě víc.

,,Copak? Máš chuť se mazlit?" zachichotal se tiše a zvedl ke me oči, "Klidně můžeme, já to nikomu neřeknu, slibuju."

,,Ty bys chtěl? Co by na to řekla ta tvoje holka, hm?!" pousmál jsem se a on taky. Posunul se ke mě tak blízko, až jsem snad přestal dýchat a naklonil se přímo k mýmu uchu.

,,Ona tu přece není." zašeptal jen a ucho mi pomalu olíznul. Zatřásl jsem se a chytil ho pevne za boky.

,,Uh Tommy.. myslíš, že je to.. dobrej nápad?" zamumlal jsem a boky mu stiskl víc, když se mi otřel nosem o krk a tiše zavrněl.

,,Dnes mám chuť si hrát," řekl a do krku se mi zakousnul. Překvapeně jsem vzdychl jeho jméno a zvrátil hlavu, aby ke mě mohl líp.

,,Chceš tohle už dlouho?" obtočil jsem mu ruce kolem útlého pasu a vnímal jeho zuby na svojí kůži. Věděl jsem, že chce, abych šílel. Bohužel mu to dost šlo. Po chvilce jsem zakňučel a natiskl se mu erekcí na stehno.

I've always wanted this.Kde žijí příběhy. Začni objevovat