AÇIKLAMA!

190 60 19
                                    


Daehyun

-Böyle vasıfsız bir haberi nereden duydun? Hem gerçek olsa da ben seni korurum.

Diyerek soğuk havada ona sığınmış küçük çıplak bedenin güzel boynunu küçük öpücüklere boğarken kollarında olan küçük kıkırdayarak bundan hoşlandığını belli ediyordu. Ay ışığının parlaklığı harabe ahılın kırık camından içeri sızarken samandan yatak üzerinde tek bir vücut olmuş iki beden birbirine sıkıca sarılmıştı.

Takvim MÖ 498 yılını gösterirken ülkenin imparatoru olan 4.Jaebum yine ülkesinin bütün şehirlerine ve köylerine haber  salmış, kendisi için erkek cariye arayışlarına girmişti. Kendisi hemcinslerinden hoşlansa da ülkede hemcinslerin ilişki yaşamalarını yasaklamıştı. Kendisi de getirilen erkek cariyelerle tek gecelik ilişki yaşıyor ve sabaha yatağından birlikte olduğu cariyeler ölü olarak bulunuyordu. İşin ilginç tarafı yoksul halk ve asil aileler sırf imparatorla bir umut akraba olabilmek için bir çoğu gönüllü olarak oğullarını imparatora sunuyordu ve hemen hemen hepsi de ölü olarak geri alınıyordu. İmparatorla birlikte olupta hayatta kalan tek tük kişi vardı onlarla da asla ikinci kez birlikte olunmazdı. Bunlar da ya yüzü imparator tarafından beğenilmişti ya da vücutları. Kısaca başka açıklaması yoktu.

Bu dönemde yasak aşk yaşayan Daehyun ve Youngjae'nin kaderi bu emirle başından sonuna kadar değişecekti.

.......

Yahhhh MERHABA!

O Bir Katil varken bunu da yazmam 🤦‍♀️🤦‍♀️
Olsun ama ben bunu da çoook seveceğinize eminim. Kitabın açıklaması her şeyi açıklıyor. Eğer Bap ve Got7 grubunun üyelerini biliyorsanız bu kitabı kesinlikle çook seveceksiniz. Ve tabi ki de kitabımız bxb bunu bilerek okuyun.

Aslında ilk defa böyle bir tür yazıyorum yani tarih türü ama altından kalkacağıma eminim. İlk bxb kurgum O Bir Katili seven bunu da sevecektir. Önümüzdeki bölüm karakter tanıtımı olacak (diğerinde resmen kitabın ortasında yapmıştım ama burada yine aynı hatayı yapmayacağım.😚😚) lütfen sabırla yeni kitabımı bekleyin. (O Bir Katil şu an yazım aşamasında olduğu için bu kitaba bölüm haftada bir gelir. Ama O Bir Katil bittiği an bu kitaba üç günde bir bölüm atacağım.)

Lütfen beni bu güzel hikayede destekleyin ve sadece arkanıza yaslanıp çağlar öncesi yolculuğumuzun tadını çıkarın.
💜💜🖤💜🖤

CARİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin