Lena |1.rész🥰|

1.6K 63 4
                                    

~Lena szemszöge~

Egy- két hónapja költöztem ide Los-Angelesbe. Kiskoromban mindig is erről álmodoztam... Nagy vágyam volt eljutni Amerikába.

De az igazi ok amiért ideköltöztem, az az, hogy színész szeretnék lenni. Az Esernyő akadémia 3. Évadának forgatására jelentkeztem. Vagyis persze először a meghallgatás eredményét is tudnom kéne...

Remélem szerepelhetek abban a sorozatban! Láttam az első két évadot, és eléggé tetszett... 8-as szerepére jelentkeztem, mivel neki elég nagy jelentősége lesz a sorozatban!

5-ös barátnőjét kellene játszanom , ezzel az az egy baj van, hogy nem bírom Aidant... Persze ennek mélyebb oka is van amiről annyira nem szeretek beszélni... Főleg azt nem szeretném, ha a fiú megtudná!

Igen tudom. A legtöbb lány oda van érte. Vagyis aki ismeri. Nem nagyon szeretnék beállni a sorba, nem értem annyira mit esznek rajta.

Dehát a munka az munka...  Valamiért úgy érzem, hogy sikerülni fog, mármint a meghallgatás elég jól ment, úgyhogy szerintem meg lesz...

Izgatottan várom a holnapot, mert akkor derül ki, hogy felvettek-e a szerepre vagy sem...

Remélem jól kijövök majd mindenkivel, persze Aidannal is próbálok majd jóba lenni, bár erősen kétlem, hogy nagyon szoros kapcsolat alakulna ki majd köztünk. -jártak a gondolatok a fejemben

Igen, még nem tudom, hogy felvettek-e, de mindig is szerettem álmodozni. Lehet ez egy rossz szokás, mert ha mégsem sikerülne akkor az álmom és ezek az álmodozások is teljesen elszállnának, de mindig is bizakodó voltam.

Egészen kiskoromtól fogva. Mindig erről álmodoztam. Hogy egyszer eljutok idáig. Viszont nem egyedül.... De hát így alakult. Úgy látszik ezen az úton most a szüleim nélkül kell elindulnom...

Félreértés ne essék, a szüleim nagyon jó emberek, és imádnak engem, de a hosszas utazásokat annál kevésbé. Szeretnek otthon lenni. Hármunk közül mindig is én voltam a kalandvágyó.

Valószínűleg csak néha fognak meglátogatni egy pár napra, ünnepekkor pedig én megyek haza.

De tudom, hogy otthonról is támogatnak, mint mindig. Mindenben a segítségemre voltak, pont ezért lesz nehéz egyedül elindulnom itt...

De a távolság ellenére minden nap beszélek velük, mindig bíztatnak.

Nagyon hálás vagyok nekik azért amit értem tettek.

Viszont ki kell pihennem magamat holnapra, szóval most a hálószobám felé vettem az irányt, és befeküdtem az ágyba.

Jó... igazából szó sincs ilyesmiről, viszont ha alszok akkor sokkal gyorsabban jön el a holnap, amikor kiderül, hogy teljesülhetnek-e az álmaim vagy sem.

Sziasztook! Először is ne haragudjatok, hogy ez a rész rövid lett, viszont az első kettő rész egy bemutatkozás a két főszereplőről. Mint mondtam, most kezdem el javítgatni az első részeket, remélem jobban tetszik nektek mint azelőtt.💕

Első látásra szerelemWhere stories live. Discover now