~Lena szemszöge~
~Meglepődve egymásra néztünk Aidannel, majd a fiú maga elé engedett, és kimentünk a szobából.
~Én Jeremy vagyok, a rendező! -Nyújtotta felém a kezét az eddig számomra ismeretlen férfi.
~Én Lena vagyok. Nagyon örülök!
~Úgy szintén! -Felelte.
~Ne haragudjatok ezért a kisebb kellemetlenségért, de nem szeretnénk, hogy bármilyen feszültség legyen a színészek között. -mosolygott ránk a férfi
~Igen teljesen megértem! Szerintem is így a legjobb, és mindent sikerült tisztáznunk -válaszolta Aidan
~Nagyon örülök neki, gyertek utánam, Lena te még nem ismered a sorozatból a fiatal szereplőket, úgyhogy bemutatlak nekik! -ezzel a lendülettel kézen is fogott, és elindultunk, Aidan csak követett minket.
~Egy terem felé közeledve hangos nevetés csapta meg a fülemet. Gondolom a többi szereplő lehetett. Őszinén szólva eléggé féltem és rossz érzések kavarogtak bennem, hiszen a többiek már régóta ismerik egymást, de én senkit sem. -gondolatmenetemből kizökkentett, hogy beértünk a terembe ahol a többiek voltak.
~Khm! -Köszörülte meg a torkát Jeremy, erre mindenki elhallgatott, és minden szem rám tapadt.
~Bizonyára mindenki tudta, hogy új szereplő fog érkezni! Ő itt Lena, velünk fog utazni Torontóba, remélem jól kijöttök majd! -mondta
~Szia Lena! Én Tj vagyok! -mondta egy barna hajú lány.
~Szia! Nagyon örülök, hogy megismerhetlek! -mosolyogtam rá
~Helló, én Cameron vagyok, Cameron Brodeur. -jött oda hozzám egy szőke fiú. Nagyon örülök! -a bemutatkozást Aidan szakította félbe.
~Srácok! Szerintem gyorsítsunk a tempón! -mondta Aidan
~Dante ő itt Lena, Lena ő itt Dante. -Mutatott Aidan egy másik fiúra aki mosolyogva intett egyet.
~Lena ő itt Ethan! -Veregette meg egy fiú vállát
~A többiekkel majd csak később találkozol, mikor el utazunk. Nézett rám bíztatóan Aidan.
~Rendben! Örülök, hogy megismerhettelek titeket, de nekem mostmár mennem kell. Találkozunk a forgatáson! -mondtam majd egyből sarkon fordultam és elindultam, de Aidan egyből utánam jött
~Hé! Nemár! Hova mész? Épp, hogy megismerted őket! -nyúlt a kezem után
~Beléd meg mi ütött? "Tudjuk le gyorsan"?! Tiszta bunkónak fognak gondolni! -feleltem idegesen
~Ne haragudj! De ne mondd, hogy egyesével be akartál mutatkozni nekik! Így sokkal egyszerűbb volt...
~De úgy talán jó benyomást kelthettem volna. Ahh... Ne haragudj, csak szeretném ha szimpatikus lennék nekik és jól kijönnék mindenkivel. -mondtam lehajtott fejjel.
~Nézz rám! -emelte fel a fejem
~Nem kell megfelelned mindenkinek, és különben is biztos vagyok abban, hogy mindenkivel jól kijöttök majd! Na gyere! Visszamegyünk? -Nyújtotta felém egyik kezét, majd habozás nélkül megfogtam, és visszamentünk a többiekhez.
~Aidan szemszöge~
~Láttam Lenán, hogy egy kicsit feszült, és izgul a többiek véleménye miatt. Én tudtam, hogy jóba lesz a többiekkel, azonban meg akartam őt is nyugtatni.
~Na srácok ki akar menni a vidámparkba? -kérdeztem hangosan a többieket.
~Mindenki elég hamar beleegyezett, ugyanis ez volt az utolsó napjaink egyike itthon, és mindannyian szerettük volna kiélvezni ezt.
DU LIEST GERADE
Első látásra szerelem
Fanfiction❗️A történet az esernyő akadémia 3. Évada forgatása alatt történik❗️ Lena Scott vagyok, egy átlagos 16 éves lány. Az álmaim miatt költöztem ki Amerikába. Igen, a színészkedés miatt. Akkor még nem tudtam, hogy ez alatt a fél év alatt mennyi minde...