Siedziałam w biurze prawnika i myślałam o tym jak dalej będzie wyglądało moje życie. Co zrobię?! Po tylu latach u boku jednego mężczyzny zostałam sama.
Jak bardzo zmieni się moje życie? Mam dwójkę dzieci. Mój mąż postanowił odejść do innej kobiety nie zastanawiając się co będzie dalej z jego rodzina. W sumie to od dawna nam się nie układało więc go rozumiałam.
Nasze życie erotyczne umarło dawno temu. Byliśmy ze sobą tylko i wyłącznie z przyzwyczajenia.
W pewnym sensie byłam załamana, ale stwierdziłam, że życie musi toczyć się dalej. Muszę żyć i trzymać się dla swoich dzieci.
Byłam reporterką sportową. Ze względu na swoje ostatnio bardzo skomplikowane życie nie napisałam dobrego artykułu.
-Jak zdecydowaliście Panstwo dzieci, co drugi weekend oraz połowę wakacji spędzają z ojcem?
-Tak, zgadza się -odpowiedziałam na pytanie zadane przez prawnika, które wyrwało mnie z moich przemyśleń "co dalej" .
- A więc możecie Państwo podpisać dokumenty, które ostatecznie oznaczają rozwód-powiedział prawnik beznamiętnym tonem.
Tak o to zostałam 36 letnią rozwódka. Lepsze to niż żyć w związku, który już od dłuższego czasu opierał się tylko na przyzwyczajeniu, a nie miłości.
Z moim już byłym mężem pobraliśmy się szybko bo miałam tylko 20 lat po roku urodziłam córkę, a po 5 syna.-Powodzenia-wyrwał mnie z rozmyśleń głos mojego bylego
-Wzajemnie-odpowiedziałam mu
-A jeszcze chciałem się zapytać czy mogę mieć dzieci w lipcu, bo razem z Natalią wyjeżdżamy do jej domku we Francji-zapytał.
No tak bogata franca i jej domki wypoczynkowe na całym świecie. Przewróciłam oczami.
-Jasne, może to i lepiej bo mam napięty grafik w lipcu. Zdzwonimy się - powiedziałam i wyszłam.
Niby nic między nami nie było, niby rozwód odbył się za obopólną zgodą, a jednak jakiś żal w sercu był. Nie chciałam żeby Adam zobaczył moje łzy.
Cieszył mnie fakt, że rozstaliśmy się w zgodzie i możemy razem sprawować opiekę nad dziećmi.
Adam pomimo, że właśnie zakończyliśmy związek wciąż będzie dla mnie kimś wyjątkowym. Był moja pierwszą miłością, a takich się nie zapomina. Życzyłam mu żeby był szczęśliwy. Bo jak i ja, tak samo on męczył się w naszym związku.
Wychodząc z biura prawnika nie wiedziałam jeszcze jak bardzo moje życie stanie się skomplikowane.
CZYTASZ
Dwa Światy (ZAKOŃCZONA)
RomanceHistoria kobiety z 2 dzieci, która po 16 latach związku bierze rozwód. Liliana jest redaktorka sportowa i właśnie ma przeprowadzić wywiad z gwiazdą mma Mike'm Sheen. Młody zawodnik jest zafascynowany starsza Panią redaktor. Co wyjdzie z tej znajomoś...