Ep(2)

187 6 2
                                    

"ဝမ္​ရိ​ေပၚရဲ႕​ေန႔ရက္​တိုင္​းဟာသိပ္​လွပတယ္​ကိုယ္​လုပ္​ခ်င္​တာ​ေတြလုပ္​​ေနရ​ေတာ့ "ဟီးဟီး
ကိုယ္​့အ​ေတြးကိုယ္​သ​ေဘာက်ၿပီးရိ​ေပၚ ရီလိုက္​မိတယ္​

​"​ေဟ့​ေကာင္​ ရိ​ေပၚ တစ္​​ေယာက္​ထဲ ဘာ​ေတြရီ​ေန"

"Aww​ေဟာက္​ရႊမ္​း ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူးကြာ ငါ့အ​ေတြးငါသ​ေဘာက်လို႔ျပံဳး​ေနတာပါ"

"အမယ္​ မင္​းကဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ ျမန္​ျမန္​​ေျပာစမ္​း ဘယ္​စကီ​ေလးအ​ေၾကာင္​းလဲ မင္​းဒါမ်ိဳးဆိုတာမလွ်ိဳ​ေကာင္​းဘူးကြ"

"တယ္​ ငါ​ေျပာရမ​ေကာင္​း႐ွိ​ေတာ့မယ္​ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း မင္​း​ေခါင္​းထဲမွာ အဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြကလြဲၿပီးတစ္​ျခားအ​ေၾကာင္​းမ​ေတြးတတ္​​ေတာ့ဘူးလားဟမ္​ "

"ဟဲဟဲ ​ေဖ့သား ကလဲ ငါကစကီ​ေလး​ေတြအ​ေၾကာင္​းတင္​​ေတြးတာ မဟုတ္​ပါဘူးကြာ ဘဲႀကီး​ေတြအ​ေၾကာင္​းလဲ​ေတြးပါတယ္​ ​ဘယ္​ဘဲႀကီးကဘယ္​လိုမိုက္​.....တယ္​ ........"

"ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း"

"မင္​းကလဲကြာကိုယ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေလးကိုမ​ေအာ္​ပါနဲ႔ ငါ့ႏွလံုးသား​ေလးကႏုႏု​ေလးကြ လန္​႔သြားၿပီ"

"မင္​း​ေတာ့​ေနာ္​"

"ဒါနဲ႔ရိ​ေပၚ စကိတ္​သြားမစီးဘူးလားဒီ​ေန႔ သြားရင္​ငါ့လဲ​ေခၚအုန္​းကြာ အိမ္​မွာပ်င္​းတယ္​"

"​ေအး ည​ေနၾကရင္​သြားမွာ မင္​းက​ေခၚအုန္​း​ေျပာရ​ေအာင္​ ဘယ္​တုန္​းကမ်ားငါနဲ႔မလိုက္​ဘဲ​ေနခဲ့ဘူးလို႔လဲ"

"မင္​းကလဲကြာ စကားအျဖစ္​​ေလး​ေတာင္​မ​ေျပာရဘူးလား ခု​ေတာ့မင္​းကငါ့ကိုၿငိဳျငင္​​ေနၿပီ​ေပါ့ ကိုယ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​အ​ေခ်ာ​ေလးကို ရပါတယ္​ကြာ ငါကဘဲအလိုက္​သိ​ေပးပါ့မယ္​"

​ေဟာက္​ရႊမ္​းရဲ႕စကားအဆံုးရိ​ေပၚထိုင္​ငိုခ်င္​သြားတယ္​ သူ႔ရဲ႕ဒီသူငယ္​​ေလးဟာ​ေလတစ္​ျခားသူ​ေတြနဲ႔ဆိုရင္​အ​ေခ်ဂိုက္​ဖမ္​းသ​ေလာက္​ သူနဲ႔ဆိုရင္​Drama​ေတြသိပ္​ဆန္​လြန္​းတယ္​ ​ေပါလြန္​းတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့လဲငယ္​ငယ္​ကထဲက​ေပါင္​းလာတဲ့အ​ေၾကာင္​းသိ​ေတြဆို​ေတာ့ ​ေဟာ့ဒီကရိ​ေပၚ​ေလးကဘဲသည္​းခံ​ေပးလိုက္​ပါ့မယ္​ ခုလဲသူ႔ကိုမုန္​႔ဝယ္​​ေကြၽး​ေစခ်င္​တာကို႐ိုး႐ိုးမ​ေျပာဘဲdrama​ေတြခင္​းျပ​ေနတယ္​ တကယ္​မလြယ္​တဲ့​ေကာင္​ ဒီလို​ေကာင္​ကိုဘယ္​လိုလူမ်ိဳးကမ်ားႀကိဳက္​မလဲသိခ်င္​မိသား

"ကဲ ဝမ္​​ေဟာက္​ရႊမ္​း ​ေခၚ ​ေဖ့သား​ေလး​ေရ မုန္​႔ဝယ္​​ေကြၽးပါဆိုလဲဝယ္​​ေကြၽးပါ့မယ္​ ငါ့​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာ့drama​ေတြမခင္​းျပပါနဲ႔​ေတာ့ ဟုတ္​ၿပီလား စိတ္​​ေတြလဲပိန္​ပါတယ္​​ေနာ္​ ဟူး"

"ဟီး ငါ့သယ္​ခ်င္​း​ေလးကသိပ္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာဘဲ ၾကည္​့စမ္​း ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း ႏႈတ္​ခမ္​းရဲရဲ ​ေလးနဲ႔ က​ေလး​ေလးၾက​ေနတာဘဲ"

"တတ္​ႏိုင္​တယ္​​ေနာ္​ ႐ုပ္​ကိုက ခုတစ္​မ်ိဳး ​ေတာ္​ၾကာ တစ္​မ်ိဳးနဲ႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး"

"ဟီးဟီး လာ​ေလမုန္​႔သြားစားမယ္​ ​ေကာင္​းတဲ့ဆိုင္​တခုငါ​ေတြ႔ထားတယ္​ အရသာက႐ွယ္​ဘဲတဲ့"

"​ေအးပါကြာ ​ေ႐ွ႕က​ေနႂကြႂကြ"

"ဟားဟား" သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​ တစ္​​ေယာက္​ပခံုးတစ္​​ေယာက္​ဖက္​ၿပီး စား​ေသာက္​ဖို႔ ခ်ီတက္​သြားၾကတယ္​

........................................................................

"သူ​ေဌး ဒါကဒီ​ေန႔ရဲ႕ ဝမ္​ရိ​ေပၚ​ေလးရဲ႕ လႈပ္​႐ွားမႈပါ"

"Omm သြား​ေတာ့"

"က​ေလးနဲ႔သူ႔သယ္​ခ်င္​းကသိပ္​ခ်စ္​ျကပံုဘဲ ဘယ္​လိုလုပ္​ရပါ့ က​ေလးသူငယ္​ခ်င္​းဆို​ေပမယ္​့လဲ ကိုယ္​ကသဝန္​တို​ေနမိတယ္​ က​ေလးရဲ႕အျပံဳး​ေလး​ေတြကိုကိုယ္​့အတြက္​ဘဲျဖစ္​​ေစခ်င္​တာ က​ေလးရဲ႕ခႏၶာကိုယ္​​ေလးကိုလဲ ကိုယ္​ဘဲထိ​ေတြ႔ခ်င္​တာ ဟူး..... သိပ္​ခက္​တယ္​က​ေလးရယ္​ က​ေလးကိုခ်စ္​ရတာလဲ"

ကုမၸဏီတစ္​ခုရဲ႕ရံုးခန္​းအတြင္​းရဲ႕စားပြဲ​ေပၚမွာ​ေတာ့ ​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ၾကည္​့ၿပီးရယ္​​ေနတဲ့ပံု​ေလး​ရယ္​ တစ္​​ေယာက္​ပုခံုးတစ္​​ေယာက္​ ဖက္​ထားၾကတဲ့ပံု​ေလး​ေတြရယ္​ ႐ွိ​ေနခဲ့တယ္​

ခ်စ္​တာထက္​ပို၍ျမတ္​ႏိုးရ​ေသာWhere stories live. Discover now