𝘴𝘱𝘪𝘴 𝘵𝘳𝘦𝘴𝘤𝘪

575 18 19
                                    

Save me — taekook

» Z chwilą, kiedy orientacja Jungkooka wychodzi na światło dzienne, staje się obiektem prześladowania a na czele szkolnych chuliganów stoi jego największy koszmar - Kim Taehyung. Gdy wydawałoby się, że wraz z wspólnym szlabanem bariera pomiędzy nastolatkami zaczyna się zacierać dochodzi do tragedii.

1. War of hormone — jikookhope

» Jimin nie potrafi wybrać między romantycznym kochankiem a zimnym kapitanem szkolnej koszykówki.

2. Expensive — namjin

» Gdy dochodzi do próby kradzieży złotej karty milionera, Namjoon zażądał, aby złodziejaszek z włosami o kolorze wypłowiałej waty cukrowej skrupulatnie za to odpłacił. Subtelne uczucie nie było jednak częścią jego planu.

3. Playboy chanbaek

» Przyjaciel postanawia przerwać introwertyczny tryb życia Chanyeola i zaprowadza go do klubu ze striptizem, poznając ze zmysłowym tancerzem Baekhyunem.

4. The Clan - Lost kiho

» Mieli stworzyć klan, plan doskonały, mieli zaznać wolności i odrobiny niezależności a imię przyjaźni połączyć. Wojna w Seulu zmieniła wszystko. Przywódca mówił, że miłość smakuje lepiej o zimowym poranku, natomiast Kihyun, młody zdrajca pragnął jej skosztować.'


»°«

Pod tym postem możecie śmiało pisać o swoim zapotrzebowaniu na ship bądź tematykę. Kolejność wymienionego wyżej spisu jest losowa.

one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz