Jin
♡ Állandóan főz. A közös ebédeknél kimaradhatatlanok az etetős pillanatok, minden egyes alkalommal a szádba adagolja a falatokat, mintha csak csecsemő lennél.
♡ "Jinnie, én tele vagyok, ne merészelj még több kaját a számba rakni!" – jegyzed meg minden ebéd végén, de ő csak nevetve rázza meg a fejét, miközben folyamatosan azt hajtogatja, hogy amilyen vékony vagy, szükséged van az ő isteni főztjére.
♡ Igazi mintaférj lenne a fiúból, hiszen a takarítás nálatok közös program, mindig segít neked.
♡ Esténként összebújva filmeztek a kanapén, mindaddig, amíg Jin el nem kezdi kiparodizálni a karaktereket, mert onnantól már csak őt szabad hallgatni. Te ezeket már egyre hamarabb megunod, mert bár a párod humora tényleg vicces, ha századjára hallja az ember ugyanazt a poént, már nem tud rajta olyan őszintén nevetni.
Suga
♡ Ha valaki, akkor ő igazán élvezi ezt a bezártságot, egész nap vagy a stúdióban, vagy az ágyban van. Te viszont, ahogyan csak tudod, próbálod kirángatni a maga kis burkából, hiszen van, hogy átesik a ló túloldalára, és félted az egészségét. Amikor dolgozik, mindig viszel neki ebédet, és bár nem szereti, de nem hagyod, csak tízig aludni.
♡ Akárhányszor készen van egy dallal, mindig neked mutatja meg először.
♡ "Tetszik? Arra gondoltam, hogy lehetne benne még..." – kezd el hangosan ötletelni, miközben te az ölében ülsz egyik füledben a fülhallgatóval, amiben párod munkája szól. Nincs olyan alkalom, hogy ne tetszene Yoongi zenéje, és ezt egy csók kíséretében mindig el is mondod neki.
♡ Ha sikerül elérned, hogy ne a munkával törődjön, akkor sem távolodik el a zenétől, hiszen megkérted, hogy tanítson meg zongorázni. Nagyon türelmes veled, de mindig kinevet, amikor a nála jóval rövidebb ujjaival nem éred át a billentyűket.
J-Hope
♡ A napsugár eleinte, mint minden máshoz, ehhez a helyzethez is pozitívan áll hozzá, viszont minél több idő telik el, annál inkább elszontyolodik. Hoseok nagyon igényli a társaságot és a nyüzsgést, ő neki hiányzik legjobban a koncertekkel járó nyüzsgés és a rengeteg rajongó.
♡ Próbálod elterelni a figyelmét, éppen ezért gyakran kéred meg, hogy tanítsa meg egy-egy daluk koreográfiáját, amivel órákig el vagytok a nappaliban.
♡ Mindig vigyorogva figyeli, miközben az online óráidon részt veszel, és legbelül hálás, hogy neki már nem kell ilyesmiben részt vennie. Látja rajtad, hogy mennyire nehéz ez az egész, de te szeretnél jól teljesíteni, és ahogyan csak tud, segít neked. Mindig kikérdezi tőled a leckét, és arra is odafigyel, hogy ne csak ezzel töltsd az idődet.
♡ "Akármilyen cuki, ahogyan rágcsálod a tollad végét, szerintem most már pihenj egy kicsit" – zárja össze előtted mosolyogva a matek füzetet, mikor már egy órája nem csinálsz mást, csak görnyedsz a feladat felett.
RM
♡ Namjoonnal nem lehet biztonságosan egy háztartásban élni huzamosabb ideig. Nem telik el olyan hét, hogy ne törne össze valamit, vagy ha mégis, akkor magán ejt valami sérülést. Éppen ennek okán tiltottad meg neki, hogy segítsen neked a takarításban.
♡ "Köszönöm T/N!" – mosolyog rád, miközben te fáslizod a bokáját, miután sikeresen megcsúszott a felmosott járólapon.
♡ Bár nem tud olyan aktívan dolgozni, mint a vírusmentes időszakban, még így is sok dolga van, mint leader. Tartja a kapcsolatot a többi taggal, szövegeket ír, a cégvezetővel is gyakran beszél.
♡ Közös hobbitok az olvasás lett. Hetente rendeltek az online könyvesboltból, hiszen a nagy unalomban csak úgy faljátok az oldalakat. Ha egyikőtök befejezett egy könyvet, már nyomja is a másik kezébe, majd mikor már mindketten túl vagytok rajta, jó alaposan kibeszélitek a történéseket.
Jimin
♡ Igazi romantikus lélek, állandóan igyekszik meglepni apró gesztusokkal, hogy feldobja a szürke hétköznapokat. Habfürdő, gyertyafényes vacsora, talpmasszázs, minden, amit az amerikai filmekből megismert álompasik nyújtanak a barátnőjüknek, Jimin is megteszi veled.
♡ "Meglepetés! Reggel voltam vásárolni, és visszafelé megálltam a virágüzletben. Gondoltam feldobná a lakást, na meg a kedvedet is" – nézi a reakciódat kíváncsian, amikor felkelés után, a konyhába menet meglátsz az asztalon egy nagy csokor vörös rózsát.
♡ Nagyon figyelsz rá, hogy eszik, hiszen ismered, így tudod, hogy az ilyen lustább időszakokban képes kihagyni étkezéseket, hogy nehogy meghízzon.
♡ Nem igazán veszed komolyan az online tanítást, élvezed, hogy szabadabb vagy és nem tudnak rád annyira figyelni, mint az iskolapadban, viszont a párod nem győzi neked hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a tanulás és az iskola. Hiszen ő is osztályelső volt.
V
♡ Olyanok vagytok, mint egy kis család, hiszen a bezártságnak köszönhetően együtt nevelitek Yeontant, Taehyung kutyáját.
♡ A napok többsége anime maratonnal telnek, hiszen mindketten imádjátok őket. A baj már csak ott kezdődik, mikor összeszólalkoztok, hogy melyikkel kezdjétek, vagy, hogy ki a jobb karakter.
♡ Egy igazi kis bújós maci, amikor a közeledben van, állandóan az a vége, hogy szorosan magához ölel, de te ezt egy cseppet sem bánod, amíg kapsz levegőt.
♡ "Jagi, ne menj el, még egy kicsit hadd öleljelek! Hiszen ha véget ér ez az időszak, akkor ismét sokat leszek távol tőled" – mondja neked, amikor mennél kivenni a sütit a sütőből, de egy ilyen édes mondat után azt se bánod, ha szénné ég az egész.
Jungkook
♡ Ha valaki mellett, akkor a BTS maknae-ja mellett lehetetlen unatkozni, hiszen sok minden érdekli, és ezekben egytől-egyig mind ügyes is. Volt már olyan, hogy unalmában lefestett téged, de egy random táncolásra sem mond nemet a nappali közepén.
♡ Legtöbbször mégis a tévé előtt, kontrollerrel a kezetekben vagytok, hiszen célod, hogy egyszer meg tudd verni akármelyik videójátékban.
♡ "Ezzel tíz-null nekem!" – vigyorog, amikor ismét ő ér célba elsőnek a virtuális autójával. Te természetesen elkezdesz durcázni, de ez csak addig tart, amíg erős karjaival át nem ölel téged és nyuszis mosolya kíséretében egy puszit nem nyom az arcodra.
♡ Nagyon hiányzik neki a banda és az egész zenész élet, éppen ezért nem telik el úgy nap, hogy ne hallanád a hangját. Persze, te ezt cseppet sem bánod, hiszen minden egyes alkalommal a hideg ráz, amikor neked énekel valami szép, szerelmes dalt.
NamRa
YOU ARE READING
BigHit Boys Reactions
RandomHogyan viselkednének a BigHit fiúk bizonyos szituációkban? Ebben a könyvben ott lehetsz kedvenceid mellett és megtudhatod! Író: NamRa Frissítések gyakorisága: kéthetente 🥇#bias: 2021. 02. 20.