💚 BTS - Amikor beteg vagy... 💚

562 15 2
                                    


Jin

Ritka alkalmak egyike, hogy van lehetőségetek együtt ebédelni, így ezt párod ki is használja, és a közös kedvenceteket főzi. Te viszont nem érzed túlságosan fényesen magad, érzed, hogy a gyomroddal nincs minden rendben, de nem foglalkozol vele, ki akarod élvezni, hogy végre Jinnie-nek van rád egy kis ideje. Elkezdtek enni, de egyre nehezebben mennek le a falatok a torkodon és ezt Jin is észreveszi.

- Mi a baj Jagi? Nem ízlik? - kérdez rá kissé szomorúan, hiszen eddig mindig is imádtad a főztjét.

- Dehogy is, nagyon finom! - mondod, miközben egy nagy falatot a villádra szúrsz, majd a szádba teszed.

Nem telik el sok idő, a vihar a gyomrodban erősebb lesz, így rohansz a mosdóba, hogy ott szabadulj meg attól, amitől kell. Jin aggódóan fut utánad, hiszen hallja, hogy közel sincs minden rendben veled. Rádnyitja az ajtót, majd egyik kezével a hajadat fogja, másikkal pedig hátadat simogatja, amíg a porcelán felett görnyedsz. Egy nagy levegőt véve tápászkodsz fel a földről, miközben barátod kirohan a mosdóból. Ezt kissé furcsállva nézed, de tette azonnal értelmet nyert, mert egy pohár vízzel és gyógyszerrel a kezében tért hozzád vissza.

- Miért nem mondtad, hogy rosszul vagy? - kísért be a hálószobádba, miután a szeme előtt lenyelted az orvosságot. - Ha tudom, hogy nem érzed jól magad, akkor csak valami levest csinálok neked - rázta a fejét szomorúan, majd leült az ágyad szélére.

- Túlságosan örültem, hogy végre együtt tudunk lenni. Nem akartam elrontani, sajnálom - fúrtad az arcod a párnába, mert nem akartad, hogy lássa könnyes szemeidet.

- Jagiya - bújt oda hozzád, majd felemelt, hogy lássa az arcodat. - Nem rontottál el semmit - törölt le egy könnycseppet az arcodról az ujjaival. - Tudd, hogy nagyon hálás vagyok, hogy mellettem vagy, annak ellenére, hogy a munkám miatt sokat vagyok távol tőled. Elmondom, mi lesz - ült fel az ágyon és zsebéből kivette a telefonját. - A mai délutánra szabadnapot kérek, majd felteszek főni neked egy kis levest és a maradék időben nézünk valami filmet - jelentette ki, majd el is ment telefonálni.



Suga

Igazi reggeli pacsirta vagy, akinek nem okoz gondot a korán kelés, így történik meg az, hogy mindig te kelsz fel hamarabb kettőtök közül, és te vállalod az életveszélyes feladatot, hogy felébreszd a barátod. Ezért is furcsállja, hogy ma, amikor felébred, te még mélyen alszol. Ez még lehetne is véletlen, de az, hogy a legnagyobb nyári melegben, te nyakig be vagy takarózva és reszketsz, az már nem igazán normális. Kezét a homlokodra helyezi, és sejtése beigazolódik, miszerint lázas vagy.

- T/N! T/N, kelj fel! - ráz fel téged az álmodból azonnal. Te kómásan nyitod fel a szemhéjadat, és érzed, hogy egész tested nehéz, már az, hogy felülj is nehézkes.

- Mennyi az idő? - kérdezed meg rekedtes hangon, barátod, ha nincs melletted, fel sem ismerte volna azt.

- Orvos látogatási idő van - ad számodra nem kielégítő választ, majd a kezedbe nyom egy adag ruhát. - Felöltözöl és megyünk - mondja határozottan, mire te lassan, kissé bizonytalanul kibattyogsz a fürdőszobába. Miután kimész Yoongi az ajtófélfának dőlve, indulásra készen, kocsikulccsal a kezében vár téged.

- Nem megmondtam, hogy nem tesz jót, ha órákon át, megállás nélkül csak énekelsz? - ródta a szemedre, hiszen az elmúlt napokban tényleg nagyon sok időt töltöttél el a stúdióban énekléssel, nem törődve barátod figyelmeztetésével.

BigHit Boys ReactionsWhere stories live. Discover now