Eksik

110 1 0
                                    

Her insana bir kez dünyaya gelme şansı verildiği gibi bir kez sevme hakkı verildiğine inananlardanım. Bir ömür sandığı kısacık hayatına sadece bir kişiyi çok severek veda edebilir. Yaratılış gereği biz sevmeden yaşayamayan yaratıklarız yaradanın kattığı sevgiyle yaratıldık değil mi?.
Öyle beylik laflar etmeye de gerek yok seversin , kendini kandırarak bir diğerini ilk kez sevmiş gibi defalarca seversin. Kendini inandırmayı bırakıp insanlara aşılamak adına defalarca "bu kez" başka dedikçe artık sadece içinden tekrarlayabilirsin "ulan aslında ben onu çok başka sevmiştim" diye. Karşındakine istemsizce ettiğin ihanetin vicdan azabını yaşarken kendine ettiğin ihanetin hesabını vereceğini hiç düşünmeden?..
•Ben sevemem demiyorum ki , severim. Ama bu onu senin kadar seveceğim anlamına gelmez.
*
Ben seni çocuğum gibi sevdim. Annelik duygusunu tatmadan birisini çocuğun gibi sevebilmenin nasıl bir duygu olduğunu bilebilir misin sen? İlk kez sana tanınan bu hakla nasıl bir lükse sahip olduğunun farkında mıydın?git derken..
Ne haddine! Bile diyemedim..
*
Biz herşeye alışmaya meyilliyiz "acı insani olgunlaştırmalı ki hayata geç kalmayasın" herşey kolay zor olan hayatı defalarca başa sarıp tüm aşamaları tekrar yaşayıp ve ilk kez yaşanırmışcasına telaşa bürünmek. Sonuç ise hep aynı; yıpratıcı.
Oyunu kurallarını bildiğin halde oynamazsan yanarsın. Yanma!
Her defasında bu sefer tamam "bingo!" Diye haykırdığında yanlış hamle yaptığını bilmeden rakiplerinin aptal bakışları karşında sessizliği kabullenmen gerekecek. Sonra mı? Deneyim diye yutturacaklar sana bütün bunları. Sende yutacaksın.
*
Kuşlar, bulutlar, pamuk şekerler, masallar, uçurtmalar, papatyalar diye yaşarken hepsini kenara itip büyüme kararı aldığım gün bu hayatı bir daha sevemedim. Ha seni sevdim o başka.
*
Her gece ağlayarak uykuya daldığım ve her sabah aynı şekilde uyandığım günlerdi. Hayat hergün yenilen tuzsuz yemek tadında devam ederken bir bahanede benden olsun deyip; "amann tuz kilo yapar zaten"edasıyla herşeyi akışına bıraktığım zamanlar..
Yağmurlu bir mayıs ayında cam kenarında yağmur damlacıklarının birleşimine imrenirken damağımla birleşen kafein tadının arasında bir yerlerde tuttum ilk dileğimi..

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin