****Tohle se mi zrodilo v hlavě jednoho večera, když jsem se nudila. Je to můj první pokus o parodii, tak jsem zvědavá, jak to dopadne :D Snad jsou použité narážky dostatečně k pochopení, přeji hezký počtení :D ******************
Nick Fury se vřítil do zasedačky, kde už v pozoru seděli Avengers. „Vážení! Čeká nás mise, která nemá obdoby! Vyžádal si jí sám prezident Trump."
„To jako fakt? Ten oranžovej kačer s přehazovačkou?" zeptal se překvapeně Tony Stark.
„Je to pravda Tony a bohužel jednou jsme všichni Američani, tak ho musíme poslouchat, i když je to jelito."
„Já nejsem Američanka." zaprotestovala Black Widow.
„Ani já ne." Přidal se Thor.
„Já taky ne." dodala Wanda.
„A já asi taky ne... I když vlastně si nejsem tak úplně jistý." promluvil Vision.
,,Jó vlastně ohledně toho.......snažte se vyhýbat imigračnímu. Jestli Donaldovi dojde, že zaměstnává Rusku, Sokovijku a mimozemšťana tak máme po týmu."
„Pochybuju, že vůbec ví, kde Sokovia leží." zamrmlala Wanda a ostatní souhlasně přikývli.
„Co je to za misi, Nicku?" zeptal se nadšeně Steve Rogers.
„Posílá nás do Česka." Hlesnul Fury zoufale.
„A to je jako co? Nikdy jsem o tom neslyšel." Zeptal se zvědavě Thor.
„Je to země ve východní Evropě." Odpověděl mu Kapitán Amerika.
„Je to ve střední Evropě." Opravila ho Nataša. „To se vy Amíci neumíte naučit konečně pořádně mapu?"
„Podle mých informací z databáze je to země známá díky své produkci a konzumaci piva a jejich hlavními vůdci jsou...." Vision se z ničeho nic zarazil. „Omlouvám se, ale asi se mi v tom někdo hrabal. Píše se tady, že jejich premiér je Slovák a dalšími vůdci jsou nějaký Japonec, pirát a někdo, kdo si říká čokoafro."
„No to odpovídá." Podotkl Fury a všichni přísedící nemohl věřit svým uším.
„Výborně! Takže výlet za pivem." Thor jako obvykle slyšel jenom půlku informací, ale novou misí byl očividně nadšen.
„A co tam teda budeme dělat?" ptal se dál Kapitán.
„Všichni si samozřejmě pamatujeme, jak před čtyřmi lety řádila ve světě epidemie koronaviru, že .... Celý svět se s touto nákazou dokázal úspěšně vypořádat až na jednu jedinou zemi."
„To přece není možné, neříkej mi, že tam ta nákaza pořád je?" řekl Tony.
„Je to tak. Tahle země je ale tak bezvýznamná, že si ostatní státy ani nevšimly, že tam vir pořád útočí. Místní lidé žijí stále v lockdownu a vláda stále přidává nová a nová opatření, aby se viru zbavila."
„A proč se sakra nenechali normálně naočkovat jako všichni ostatní?"
„První dva roky jim chyběli injekční stříkačky a potom začali obyvatelé šířit dezinformace, že je Bill Gates chce očipovat a tak to 80 % odmítlo."
„Takoví idioti snad být nemůžou?" promluvil Bruce Banner.
„Nechtěli ani nosit roušky, Brouci.... Situace je kritická!"
„Tak to je v prdeli!" podotkl Steve.
„Jo je to fakt síla, když už i Kapitán kleje." Nemohl si odpustit Tony.
„Kdy vyrážíme?" zeptal se ještě Steve.
„Hned. Není čas čekat! Sbalte si věci a za 15 minut se potkáme u letadla."
*O 8 hodin později
Letadlo pilotovala Black Widow a ostatní Avangers se psychicky připravovali na jednu z nejhorších misí, která je v kariéře čekala, i když to ještě netušili.
„Za chvíli budeme přistávat na letišti ve Vídni." Oznámila Black Widow do sluchátka.
„Ale hlavní město Česka je Praha, ne Vídeň, Nat." Opravil ji Bruce.
„Já to vím!" zakřičela zpátky. „Ale celá země je v lockdownu, má uzavřené hranice a nemůžou tam ani letadla. Z Vídně je to nejblíž. Potom si vezmeme auta a dojedeme do Prahy po silnici.
„No to je fakt paráda." Zamrmlal Tony.
*O 3 hodiny později na hranicích s Českem
„Jaké testy? O čem to mluvíte. My jsme naočkovaní, nepotřebuje žádné potvrzení ." Kapitán Amerika se už hodinu hádal s českým policistou, který je nechtěl nechat projet přes hranice.
„Je to nařízení vlády. Kdokoliv chce do republiky, musí mít negativní test na koronavirus a ten nesmí být starší 12 hodin. Poté tady můžete vjet na nezbytných 24 hodin. Dále u sebe musí mít základní lékařskou výbavu: 4 roušky, 2 respirátory typu FFP2, 100 ml dezinfekce Anticovid a kartičku pojištěnce s telefonním číslem vaší matky."
Steve už toho měl opravdu po krk a začínalo to v něm vřít. Ještě, že s policistou nenechali mluvit Bannera. I když to už by možná byli dávno v Praze.
„Ale my jsme očkovaní. Úplně všichni." Vložila se do toho Nataša, aby Stevovi pomohla. Policista si všimnul jejího znatelného ruského přízvuku a naklonil se k ní. „Vy jste Ruska?"
Nataša chvíli váhala, ale nakonec přikývla. Policistovi se rozzářili oči. „Ale no to jste měli říct hned, že jste ruská výprava! Pro Rusi to samozřejmě neplatí. Ti mají zvláštní prezidentskou výjimku! Prosím, jeďte."
Kapitán i Black Widow jenom nechápavě koukali, ale nakonec raději nic nekomentovali a hlavně se na nic neptali. Steve nastartoval auto a přejel přes hranice.
Avengers ještě pořádně nebyli v Česku a už toho měli po krk. A to ještě nevěděli, jaká výzva před nimi stojí. Jejich cesta totiž vedla po zlomocné D1. Kéž by tak hrdiny někdo včas varoval...
ČTEŠ
Mise: Česká republika
FanfictionČeská republice stále bojuje s koronavirovou krizí a tak byli na pomoc přivoláni nejslinější hrdinové našeho světa, Avengers! Dokáží příivést Andreje zpátky k rozumu, dříve než pohltí celou zemi?