The show

15 0 0
                                    

Konseri tamamen izleyemedim bu yüzden izlediğim kısa videolarla yola çıkayım; Öncelikle konserin eğlenceli bir atmosferi vardı, Rosè konuşurken Lisa'nın Rosè'yle flörtleşmesi komikti.
Hepsi çok mutlu görünüyordu.
Şarkıların rock olarak sergilenmesi de hoşuma gitti ve keşke forever young da dans etselerdi.
Bazı kıyafetlere pek özenilmemişti ama bunun dışındakiler hoştu.
Sour Candy elbiseleri de şekerdi

Sololara gelirsek Rosè zaten şarkısını söylemek için heyecanlıydı,şarkının hayranların beklentisini karşıladığını düşünüyorum. Kalın sesini kullanacağını düşünmezdim ve şarkının akışı güzeldi. Disney esintileri aldım bir şekilde bana Miley Cyrus'ın söylediği akustik şarkıları hatırlattı. Belki de Rosè'nin söyleyiş tarzından dolayıdır. Artı olarak keşke şarkının konusu aşk olmasaydı diye düşündüm.

Jisoo stay highın korece sözlerini kendi yazmış sesi de gayet stabil ve temizdi. Makyajı ve kıyafeti biribirine uyumluydu.

Jennie'nin solosundaki eklediği rap partları eskisinden iyi olmuştu ve dance break i de beğendim. Ama belki daha abartılı bir kıyafet giydirebilirlerdi.

Lisa'ya gelirsek , Say so bence onun sesine gitmemişti, rap kısımları fena değildi. Dansı hoştu, kıyafetini beğenmedim.

Genel olarak iyi iş çıkarmışlar :)

K-pop DüşüncelerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin