Bu sene etkileşim açısından Blackpink için dolu bir yıldı. Ama eğer virüs olmasaydı onları sahnelerde daha çok görürdük tabi. Beni en çok etkileyen şeylerden biri de belgeseldi. Sonunu gurur ve gözyaşları içinde bitirdim.
O hissi yaşamadan hissedemezsiniz,
onurlu bir anne gibiydim.
Dünya turunu ve ktl zamanlarını özlüyorum o zamanlar da güzeldi.Söylemeden geçemeyeceğim Blackpink'in birçok şarkısı harcandı.
Eski şarkılar için pek de promo almadılar. İlkler her zaman daha değerlidir. Blackpink'i ilk tanıdığım zamanları koruyacağım. Birlikte geçirdiğim zamanları, bana ilham ve eğlence verişlerini...
Güzel zamanlardı.Öncelikle Lisa'dan başlamak istiyorum; Bana en çok ilham veren idollerden birisi. Asla hayallerinden vazgeçmeyen, azimli, sevecen bir kız.
Oldukça yetenekli, çevresindekilere hep enerji verir. Gözlerinin altı kırışıp kocaman gülümsediği zaman kendimi iyi hissediyorum.
Gerçekten güçlü birisi.Jisoo içinden geldiği gibi davranan, doğal, eğlenceli, kraliçe havası aldığım biri. Kesinlikle yetenekli olduğu yadsınamaz.
Rosè, kimi zaman sesiyle beni duygulandırıp rahatlatırdı. Gerçek sesini kullanmasını isterim.
Oldukça esnek dans ediyor.
Duygusal bazen de komik.Jennie güzel birisi.
Ses tonunu seviyorum.
Kendisini pek sevmiyorum ama
geçmişine bakıldığında ona kendimi yakın hissediyorum. Tuhaf.Bunun dışında bazen zorla mı yoksa gerçekten mi yapmacık davranıyorlar
Belki de üzerindeki baskılar yüzündendir bilemiyorum.Ama artık blink değilim, sadece takip ediyorum. Sanırsam sözleşmelerinin bitmesine iki sene kaldı, geçen bu süre içerisinde daha çok şarkı çıkarabilirlerdi. Dağılacaklarını düşündüğümde ise üzülüyorum, umarım her şeyin en iyisi olur. 💓
Lovesick Girls'e gelirsek şarkı isminin biraz garip olduğunu düşündüm ama şarkıyı dinleyince gerçekten beğendim .
Bu era Rosè'nindi. Oyunculuğu klipte en çok göze çarpan şeylerden biriydi.
Rap sahnelerini gerçekten çok beğenmiştim bana eski şeyleri anımsattı. Zaten Jennie'nin kaldırıldığı sahnesine hiç girmek istemiyorum orayı çok sevmiştim ve bunu yapmaları saçmalıktan başka bir şey değildi. Olsun.
-Aynı sahne Gd'nin klibinde de olduğu için en azından böylesi daha özgün.-Jisoo'nun koştuğu sahneyi ve genel olarak konsepti sevdim.
Şarkıda doğal olarak kederli bir hava aldım, klibi güzel yansıtmışlar.
Albümde verilen mesajlar ve şarkıların tamamının aşk olmaması çok iyiydi. Love to hate me ve pretty savage favorilerimden.Siz ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum