Skenirala sam ga od glave do pete te pokrijem oci i komotno cujem kako mi srce kuca dok obrazi postaju crveni kao jabuka.
-"Zgodan lik na kog ste prosuli sampanjac..."
Ponovio je oprezno svaku rijec kojom sam ga opisivala Emi.
-" Dopada mi se vas opis gospodjice"
Njegov glas strese svaki nerv u meni, i samo molim Boga da on to ne vidi. Prestajem disati kada mi pridje gotovo na centimetar od mene i miris savrsenog parfema zagolica moje nozdrve. Primjetio je moje komesanje te se nasmije i povuce duksericu iza koje sam stajala.
-"Obukao sam se..."
Moj stomak je gotov, jebote imam 21 i leptiricu u stomaku mi oblecu svaki milimetar.
-"Izvinjavam se nisam znala da ste ovde, jako mi je zao i zbog odijela"
On se ne pomjera od mene par sekundi dok mogu se zakleti oci drzi zatvorene i duboko dise.
-" Nikolaj"
Kaze kad prodje par koraka od mene pruzajuci mi ruku.
-"Anja"
Spojim nase ruke i osjetim eliktricitet. Ovo postaje neprijatno jer se covek ponasa normalno, a ja kao tinejdzer stidljivo stojim u mjestu
-"Ostavicu vas da se obucete"
Progutam sve druge rijeci izvinjena i izjurim iz sobe trudeci se da uzmem svjez vazduh jer cu se udaviti... Zaboravila sam da disem od intenziteta pogleda i tijela koje je bilo na milimetar od mene gotovo nago.
-"on je vlasnik"
Kazem tiho sebi u bradu te brzinski odjurim do hotela po rucak. Ema mora da cuje ovo!!
《NIKOLAJEVA PERSPEKTIVA》
Sedeo sam na barskoj stolici i ispijao pice koje mi Kasper natoci prateci svaki njen pokret. Stavljala je rucak na sto pazljivo dok i dalje na obrazima ima crvenu boju. Rekla je da sam zgodan. Kasper me malo mrdne te ja vratim pogled ispred sebe. Znam da trebam ici korak po korak, jebeno nisam romantican lik,strpljenja vise namam...
-"Gospodine Nikolaj ovo je poklon od hotela u kom radim"
Pruzi mi Tiramisu u casi te ga ostavi ispred mene.
-" Pridruzite mi se na rucku"
Obratim se i njoj i Kasperu, toliko o time da cu ici korak po korak.
-" Hvala, ja sam vec rucala..."
-"Onda ce vam prijati ovaj kolac."
Ne dozvolim da bilo sta kaze te ostavim Kaspera da joj ocima pokaze da uradi kako sam rekao. Sjela je ispred mene skrivala je svoj pogled gotovo cijelo vrijeme dok jede kolac. Ona kolac, a ja nju pogledom. Kada zavrsim rucak, ustanem u isto vreme kao ona jasno isplanirano...
-" Imas malo cokolade ovde"
Pokazem na sebi od prilike gde se cokolada nalazi, te ona kad prodje prstom ne obrise sve...
Prisao sam joj i prstom povukao njezno cokoladu sa njenih usana namjerno se zadrzavajuci na njima prateci njeno disanje kao i sve pokrete...-"Cini se ukusan"
Kazem kad polizem vrh palca kojim sam dotako njene usne.
Dodjavola ne gledaj me tako, rastrgao bih te sad na ovoj garnituri kad me stidljivo posmatras.-"Zahvali se hotelu zaista je ukusno..."
Bude sve sto kazem kad odem na palubu sto dalje od nje. Trudio sam se zvucati krajnje hladno. Zelim te usne sto prije. Zadrzim se na ogradi dok posmatram kako sklanja sa stola, njena figura u toj uniformi je savrsena.
ESTÁS LEYENDO
Strast i pozuda
RomanceNjegov cilj je jos od prvog dana kada je sreo da bude samo njegova, da osjeti njene usne i miris vanile pored sebe. Njegova priroda je mracna, njegove navike su drugacije i sve sto zeli je da ga ona zeli. Sve ce uciniti da za jedno ljeto on bude j...