Capitolul 1: Un nou inceput

119 2 2
                                    

- Tata nu din nou!!! Nu vreau iar!
- Scumpo nu se poate altfel!
- Nu vreau! Deci efectiv nu vreau la academia militară doar pentru ca tu ai fițe si mergi in China.
- Stiu ca nu vrei sa mergi cu mine asa ca mergi la academia militară si punct
Buna tuturor... Ma numesc Eliza si nu am o viața prea fabuloasa sa spun asa. Am 18 ani si din câte ați vazut merg la academia militară! Îmi vine uneori sa i-l iau la bătaie pe tata. Mereu pleacă cu afacerile si ma lasa cu ochii in soare la fiecare academie care o prinde. Fuck you, dad!
Ma rog.. ajung la academia militară si mi se pare de groaza( " e cea din poza"). Dacă va întrebați de mama... Ea a fost o curva ce m-a lăsat pe unde a prins.
Da deci gata m-am înscris si am intrat. Uraaa!! -.-"
Merg in clasa... Aveam ora de engleză avansată. Da sunt o tocilara ce la toate orele este doar la avansați. Dar se pare ca a venit profa si intram împreuna in clasa...
- Buna ziua copii, ea este noua noastră eleve, Elizabeth( " stiu ca am zis Eliza, dar Eliza e prescurtare") Elisa tu vei sta lângă... Cristhian
Cristhian era rebelul clasei... Da da stiu ca am zis ca sunt la avansați dar directoarea si profii au zis ca are stofa si ca vor sa i-l schimbe bla bla bla, dar faza proasta e ca m-au pus cu el in banca. Super -.-
- Bun dragilor...astazi vom avea un mic test din verbele neregulate!
A simplu. Le-am repetat de o groaza de ori. Dar se pare ca Cristhian nu prea. Era tot agitat si se vedea in privirea lui ca nu era prea ok.
- La ce te tot uiți?! spune el
- Eu....eu.... La fereastra!
- :/
Bun pai ne-a dat testele am terminat in zece minute. Ce?! Cristhian încă e la punctul 1!? Fără sa ma uit ii dai un ghiont. El se întoarce cu o privire urâta gen : " Ce vrei fa?!". Eu fără sa ii spun ceva ii dau testul mai aproape de el. El face acolo cât poate dar se vede ca nu a copiat chiar tot sa nu fie prea clar.
............
Ne-a dat testele, iar eu am luat 10 ca întodeauna, si el 9 eh măcar atat. Merg la cea mai buna prietena a mea, Roxana. Bine, singura mea prietena, fiind o tocilara nu prea am cu cine vorbi fiind si școala noua, dar ea mereu cineva școlile unde merg eu. Vedeți voi ea își face foarte repede prieteni, eu sunt genul singuratica. Ma rog merg la ea. Dar înainte sa ajung se bagă in fata diva scolii, Mira. era machiata foarte strident, si îmbrăcată foarte..roz yak. Vine cu mersul ei țantoș spre mine.
- Ce faci, pui? Am vazut ca ești noua si am vrut sa te salut.
- Buna...
- Dar îți spun un lucru, am vazut la ora cum te uita-i la Cristhian si te avertizez dacă te apropii de el te bag in canal si te eutanasiez! Ai inteles tocilaro!?
Dau din cap afirmativ si fug repede lângă Roxana.
- Ce s-a intamplat, Eliza?
- Era ea diva scolii
- Si?
- Eh lasa îți zic acasa, ca sunt multe de zis.
- Petrecem in pijamale la tine? :3
- Dap.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Gata un prim capitol stiu ca e ca mic dar am avut niște zile mai proaste, dar următoarelel vor fi mai buna. Aștept comentariile voastre despre primul capitol, va rog si voturi. Si vroiam sa mai zic ca fac dedicații dar îmi trimite-ți in mesaj nu comentarii. Bye!

A dream LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum