Din cabinele cu toaleta ies niște matahale cât China de mari. Înainte sa apuc sa zic ceva sau sa tip, aceștia ma leagă la gura si ma arunca intr-un sac. Ma iau pe sus si ma dau cu capul de ceva tare. Si atunci negru...
-------------------Ma trezesc deodată intr-un garaj cred. Avea acolo un pat cu o noptiera veche. Dar eram legată cu lanțuri de un scaun.
Deodată se aude usa. Intra Mira.
- Mai, mai, mai... s-a trezit frumoasa adormita.
- De ce m-ai răpit?
- Un lucru: Cristhian
- E vina mea ca ești o curva plin de fițe ce nu știe decât sa o sugă?!
La aceasta afirmație s-a înfuriat atat de tare si mi-a tras o palma atat de tare ca am căzut cu tot cu scaun. Lacrimi au inceput ca curgă pe orbajii mei rosii.
- Nu o sa o mai fac o data. Dar vei sta aici mult timp, iar băieții mei o sa ți-o tragă atat de tare si des ca vei avea senzația ca ești rupta in doua. Iar dacă nu vrei asta te vei purta frumos. Băieții au zis ca ai un corp frumos.
La toate aceste afirmatii m-am înfuriat atat de tare încât am scăpat din lanțuri si am sărit peste Mira. Am inceput sa o strâng tare de gât iar ea se făcea din ce in ce mai palida. Dar deodată intra matahalele in camera si ma iau de pe ia. Ma trântesc de perete si ma leagă cu lanțuri de o bara. Mira încă era pe jos si tusea tare, tinandu-se de gat. Când se ridica, vine si imi da un sit in burta.
- Băieți va las o săptămana cu ea. sa o torturati.
Băieții au zâmbit si au scos dintr-o geanta biciuri. Stai ce?! Nu!!! Au inceput sa ma biciuiasca si sa ma lovească cu picioarele. Lacrimi au inceput sa imi cada pe obrajii mei rozalii. Încercam sa ma abțin sa nu tip dar nu reuseam. Țipam tare, era foarte dureros.
........
A trecut o saptamana. Cea mai rea săptămana din viața mea. Am fost batuta, violata, si drogata de oamenii aceia. Dar acum a intrat pe usa Mira.
- Bravo baietii. Uite ce bine arată! Eliberați-o! Dar Draga, dacă vei spune ceva te iau inapoi si nu ai sa mai iesi..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><><<<<
Tam, tam, taammmmm. Uite ce fain a iesit capitolul. Lasa ca stiu ca va place.
Va pupacesc. Nu uita-ți de voturi si comentarii.
CITEȘTI
A dream LOVE
RomanceO poveste frumoasa de dragoste întrerupta de inima iadului... Ea: o tocilara El: un rebel Diferențele între ei la tot pasul. Oare aceste diferențe ii vor desparți? Sau doar moartea? Citiți dacă ați rămași curioși!! :3