Capitolul 4- Fericire, pe moment

69 1 0
                                    

Se pare ca sunt cu Cristhian!! Cât de fericita pot fi!!! M-am îndrăgostit!! Ma simt ca in al nouălea cer!
Bine sa terminam cu gândurile mele amoroase... Cristhian trebuia sa vina la 7:45, iar acum e 7:30 deci mai am de așteptat. Dar deodată aud o bătaie in usa. Când deschid era el cu un buchet mare de trandafiri si o ciocolata fina din Germania. Numele era foarte greu de scris. Ii sar in brațe si i-l sărut tandru. I-l Invit înăuntru dupa ce iau buchetul si ciocolata. Pun buchetul intr-o vaza si ma pun pe canapea in brațele lui.
- Multumesc!
- Te iubesc!
- Eu mai mult!
Si din nou ne sarutam. Dar nu un sărut obișnuit, unul plin de iubire si dragoste. Ma ia de mana, eu imi iau geanta si plecam de mana spre scoala.
Pe drum o vad pe Mira. Se uita cu o privire atat de malefică la mine. Crishtian ma oprește de fata cu ea si ma săruta. Stiu ce vrea sa facă si nu ma deranja. Dupa pornim din nou la scoala. Când ajungem ii spun ca merg pana la baie.
Ma întâlnesc acolo cu Mira.
- Ce faci mai fata?
- amm
- Nu ai ce spune. Prindeți-o băieți!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Cel mai scurt capitol al meu. Stiu scuze ma urati, si eu ma urăsc, dar dupa titlu nu puteam pune partea cea mare. Asa ca voi posta următorul capitol mult mai lung si cu multă actiune.

A dream LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum