Pov maartje:
Het is vrijdag me eerste werkweek zit er op en ik merk dat ik op school werd herkent door wat jongens die fifalosophy kijken logisch denk ik en ik vind het ook niet zo erg. Maarr vandaag komen de boys weer eten en gaan we de laatste dingen in pakken en dan morgen verhuizen zooo veel zin in!
Gelukkig is het makkelijk te combineren met mn werk want hun wonen in Almere-haven en ik werk in Amsterdam dus dat is maar half uurtje ongeveer rijden!~ tijdskip~
Het is inmiddels 19:00 we hebben lekker eten besteld en opgegeten , we besluiten om er een gezzelig avondje van te maken en zetten onze vakantie playlist op! We drinken wat biertjes en feesten lekker rond. Rond 23:30 proosten we op een nieuwe toekomst en mooie dingen! Als t 00:00 is besluiten we om te gaan slapen , ik maak nog even snel de bank klaar zodat koentje daar kan slapen. 'Slaaplekker koen!'zeg ik! En hij zegt : ' welterusten jullie!' Als ik op de slaapkamer ben zie ik dat matthy nog even op sociaal media zit , ik besluit om de laatste dingen in te pakken dus vieze was en dingen die ik morgen niet meer nodig ik heb ect. Als ik daar mee klaar ben kruip ik bij matthy in bed en zeg hem weltrusten een geef hem een kus. Daarna val ik in slaap.
~ tijdskip~
Het is 08:30 als de wekker gaat: ' goeiemorgen schat' zegt matt met zn ochtend stem : ' goeiemorgen lieverd' zeg ik terug! ' ik ga ontbijt maken voor iedereen help je mee?' Vraag ik ' tuurlijk antwoord hij!' We frissen ons op en lopen naar de keuken, maar om bij de keuken te komen moeten we door de woonkamer, waar koen slaapt, we lopen heel zachtjes voor bij want hij slaapt nog. In de keuken aangekomen zeg ik tegen matt: ' ik heb panecakes gekocht bij de appie voor vandaag, en wat fruit die we er op kunnen doen!' ' ohh wat lekker zeg daar heb ik zin in' we maken het klaar en brengen iedereen de maaltijden: ' wat lief zeg!' Zegt anne! En robbie zegt : ' ik had toch liever een woggstenbroodje' hij krijgt een tik van demi die zegt tegen hem: ' hallo doe is niet zo ondank baar' en hij lacht! Als het 10:30 is iedereen klaar met eten en aankleden ect. En matt en ik gaan het busje op halen voor vandaag! De spullen van jett kunnen gewoon bij milo in de auto dus daar is geen bus voor nodig!
~ tijdskip~
Het is inmiddels 17:00 en de laatste dingen zijn naar casa del huts gebracht alles staat nu nog in dozen op de kamers maar dat is niet erg! We zijn erg moe en besluiten om wat eten te bestellen en een film te kijken! Als het eten dr is zoeken we een film uit , alle jongens willen horror maar ik weet dat de andere meiden dat niet leuk vinden ik kijk hun aan maar we keuren het toch goed! Ik kruip dicht tegen matthy aan en begin een beetje te trillen hij pakt me stevig vast en fluisterd in me oor: ' niet bang zijn ik ben bij je!' Dat geeft me een goed gevoel en word minder bang . Als de film afgelopen is is het nog maar 9 uur matthy besluit om nog even een video te editen en de rest gaat allemaal ook naar hun kamer ' slaaplekker alvast allemaal!' Zeggen we tegen elkaar. Als matt klaar is met editen is het 23:00 en gaan we slapen ' eerste nachtje in casa del huts' denk ik bij mezelf ik heb er ontzettend veel zin in deze periode! Morgen gaan we nog even naar het huis om afscheid te nemen en schoon te maken ook komt de huisbaas er om de sleutels aan te nemen dan is het huis officeel niet meer van ons! Maakt ook niet uit ik woon alsnog bij een deel van me vriendinnen en met matt beter kan niet!
Sorry voor dit super korte deel ik ben erg inspiratie loos maar k wil wel meer gaan schrijven dus er komt nog veel aan! Xxx💕
JE LEEST
Cant help im falling in love with you<3
FanfictionDit verhaal gaat over een vriendinnen groep die op vakantie gaat en daar en stel jongens ontmoet ( de bankzitters) daar vallen ze in love.... <3