pov maartje:
eindelijk kan ik weer van het leven genieten met matthy en ben ik alles vergeten wat mn ex me heeft aangedaan, ik geniet echt heel erg van deze vakantie en dit feestkoen en meike gaan ook zo goed samen dat vind ik echt leuk om te zien
ik sta samen met matthy te dansen als ik zie dat er een hele vrienden groep binnen komt
gezzelig denk ik maar dan , dan herken ik ze , nee denk ik wat doen hun hier , hier op deze plek .
het is de vriendengroep van me ex inclusief hem , ik moet hier weg , ik ren direct naar me kamer en ga zitten op het bed , ik voel een paniek aanval op komen, waarom verpest hij alles voor me ALLES.
ik hoor iemand op de deur kloppen , maar ik kan niet antwoorden, de deur gaat open en gelukkig , gelukkig is matthy daar. " wat is er ?" vraagt hij
ik kan het niet meer houden , ik barst in tranen uit ik voel zijn lichaam tegen me aan , zijn geur stelt me gerust , sneller dan normaal , ik kom op adem en kan hem alles vertellen.
als ik uitgepraat ben zegt hij , "ik zal milo vragen of hij ze weg kan sturen , jij moet je hier op je gemak voelen dat is het aller belangrijkste."
ik voel een kus op me haar, ik til mijn hoofd op om hem een kus te geven, na de kus fluister ik in zijn oor " dankje lieverd ik hou van je" wanneer hij mij weer kust, en ik mijn oor fluistert " ik hou ook van jou liefje"
kom je weer terug als ze weg zijn? vraag ik aan hem, "doe ik , blijf jij tot die tijd maar hier , ik wil niet dat hun jouw iets aan doen" antwoord hij.
als hij de kamer verlaat , besluit ik om naar onze badkamer te gaan en me even te fixen want alle make-up is uitgelopen door net.
ik hoor allemaal geschreeuw buiten , ik word bang maar net op het moment dat ik weer begin te trillen komt matthy weer binnen lopen.
" ze zijn weg schatje" , een last valt van mijn schouders wanneer hij de worden uitspreekt. Ik loop naar hem toe en streel mijn hand over zijn witte blouse. zijn geur doet me goed , ik til me hoofd op en zeg " kan je bij me blijven vanavond, want dan voel ik me veilig" ookal zijn ze weg ik ben nog steeds bang alleen .
" ik wou net het zelfde vragen " antwoord hij , gelukkig denk ik .
De rest van het feest verloopt goed , en heb het erg leuk gehad, matthy en ik eindigen de avond in de jacuzzi, en hebben daarna een wilde nacht gehad...
Aaaah , weer een nieuw deel na maanden, dit is echt een kut hoofdstuk maar probeer er nog wat van te maken, goed hoop dat jullie dit leuk vonden , groetjessss xxxx
JE LEEST
Cant help im falling in love with you<3
FanficDit verhaal gaat over een vriendinnen groep die op vakantie gaat en daar en stel jongens ontmoet ( de bankzitters) daar vallen ze in love.... <3