Pov maartje:
Het is zo ver we gaan op vakantie naar Quraçao iedereen is helemaal ready en we stappen in de auto richting het vliegveld. Eenmaal aangekomen op schiphol maken matthy en ik een foto op de plek waar matt me voor het eerst zag , we doen de standaart vlieg dingetjes enz en als de gate open is gaan we naar de gate. Het is een lange vliegreis dus ik val in slaap op matt zn schouder~tijdskip~
We zijn aangekomen om Quraçao en we hebben besloten om een auto te gaan huren omdat we met zo veel zijn. We huren 2 auto's voor 5 personen. Bij ons appartement aangekomen zien we dat het een vet groot appartement is , veel groter dan op de foto's, koen rent meteen naar binnen en claimt de mooiste kamer, ik zie matthy er achteraan rennen en daarna de rest van de jongens, als ik binnen ben hoor ik matt roepen ' MAARTJE KOM IK HEB ECHT EEN VET MOOIE KAMER!" ik roep terug ' kom er aan schat!' Ik laat me koffer beneden staan en loop naar boven, waar ben jee?? ' hierr' hoor ik. Ik loop op zn stem af en dan kom ik een prachtige kamer binnen met en balkon en prachtig uitzicht op de zee! ' waauw' zeg ik . Ik loop naar het balkon en ga daar staan. Ik hoor matt en foto van me maken , wat een schatje is het toch. Hij loopt naar me toe en zegt , laten we een selfie maken! Dus we maken en selfie ik geef hem een kus op de wang. De foto is super cute geworden!
dan word onze rust verbroken door koen die zegt , he slijmerts wat gaan we doen. Uhhh zullen we boodschappen gaan doen? Vraag ik. ' ja isg' zegt koen. We besluiten met zn drieën te gaan. Onderweg naar de supermarkt vraag ik aan koen hoe t afgelopen is met die chick , ja dat is niks geworden ze was veel te bitchie tegen alles en iedereen , zelfs tegen me fans! ' nou ja zeg wat n trut!' ' ja zegt dat wel , ik hoorde van milo dat jett ook niet altijd even aardig was tegen zn fans. Echt triest!' ' gelukkig doet maartje dat niet , ze is echt heel lief voor ze!' Zegt matthy. Ik merk dat ik begin te blozen en k kijk hem aan hij geeft me een kus! We zijn bij de supermarkt aangekomen en koen pakt een karretje , hij blijft wel heel lang weg. A daar komt ie , hij ziet er wel heel blij uit. Als ie bij ons is vraag ik ' oh waarom ben jij zo vrolijk? Heb je een meisje ontmoet ofz?' ' ja' zegt ie. ' ohhh lekker bezig auwe fixbeer, hoe heet ze?' Vraagt matt . ' ze heet meike' zegt koen........
Sorry voor het lang niet schrijven.... en dit korte deel
maarrr happy easter iedereen!!
JE LEEST
Cant help im falling in love with you<3
FanfictionDit verhaal gaat over een vriendinnen groep die op vakantie gaat en daar en stel jongens ontmoet ( de bankzitters) daar vallen ze in love.... <3