Prolog

10 2 0
                                    

,,Běž na zem.." brblal jsem si pro sebe a frustrovaně jsem kopl svou černou vans teniskou do kamínku před sebou. ,,Postarej se o toho kluka" stěžoval jsem si dál sám pro sebe a znovu jsem kopl do náhodného kamínku, který si to vůbec nezasloužil a jen se mi neštěstím přimotal do cesty. Nebylo fér, že musel snášet můj hněv, ale já si nemohl pomoci.

Nutně jsem si potřeboval někomu postěžovat, ale nebylo komu, protože i kdyby tu byl někdo, kdo by mě vyslechl, nevěřil by mi. A kdyby ano, musel by to být blázen. Lidé o nás neví a tak to také musí zůstat. Jsme jako agenti. Teda skoro..

,,Kdybych alespoň měl svá křídla, všechno by bylo snazší."

To by tě ale uviděli lidé, agente."

Ozval se hlas v mé hlavě, který se jen za těch asi deset minut co jsem tady na zemi, ozval vícekrát, než za celý můj krátký život.

,,Tebe se nikdo neptal"

,,Víš jaké to je nemít ani jméno"

,,Vlastně až moc dobře"

,,Já zapomněl.."

,,To nevadí.. Budu ti říkat Nate"

,,To zní dobře!"

,,Fajn, Nate. Pojďme najít toho kluka..."

Hi everyone! ❤️

Moje první knížka na tomhle účtě. No budu doufat, že ne poslední a také, že ji někdy dopíšu a neskončí to u pár prázdných kapitol.

Taky mi můžete napsat, jak se vám zatím  kniha líbí, budu za to moc vděčná.

Angel and "Devil"Kde žijí příběhy. Začni objevovat