IX

54 2 0
                                    

Lumina a intrat printre draperiile mele ajungandu-mi la ochi.Mi i-am deschis mijiindu-i si am dat cu ochii peste Eric.
Dormea asa de dragut, era perfect parul era ravasit si cam ciufulit , iar cearsafurile albe îi mângâiau pielea maslinie.
Stai,cum a ajuns el la bustul gol??O Doamne.Si cat era ceasul?Oare au intrat parintii la mine in camera?
-Cristina?Te-ai trezit? Deschide ca tiam adus micul dejun! tata a batut asa de tare in usa incat sa sculat si Eric.
-Imediat deschid !
Neam ridicat amandoi din pat si asa cum eram noi grabiti ,mam uitat un pic el.Era asa frumos.Si era si mai dragut cand era agitat.Si abdomenul lui ,oh, greu sal descriu. Am iesit din lumea mea cand am primit o perina in fata :
-Hei,pentru ce a fost asta?am spus eu in soapta .
-Nu te mai uita atat la mine si grabestete!a spus el razand
-Cristina!Deschide !
-Intra repede in dulap !l-am impins si am inchis usile.
-Buna dimineata tata!Multumesc.
Am luat tava mare de la el din mana,iam dat un pupic si am inchis usa ,dupa care am blocat-o.
Am pus tava pe masa si mam dus spre dulap.
ERIC POV.
In timp ce ea a vorbit cu tatal ei ,am reusit sa ma strecor afara din dulap.
Acum ea era cu spatele la mine:
-Eric unde esti?
A inchis dulapul si sa intors , intalnindu-mi buzele. Era clar ca am luato prin surprindere ,dar sa lasat dusa de val si ne-am sarutat in continuare.Sia pus o mâna in parul meu iar cealalta pe umar ,iar eu muam pus mainile in jurul taliei.
Mergea exact cum au spus ei ca o sa mearga.

Ce credeti ca se intampla?La ce se refera?Astept comentarii si voturi.
In poza este Eric (dar e defapt actor)
Va pup:**Cristina..xoxo

CrisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum