M-am uitat pe pat si nu-mi venea sa cred.Era o fata si un baiat care dormeau imbratisati.
Nu am vrut sai scol caci erau prea draguti ,asa ca m-am dus jos sami fac ceva de mancare.Am facut curatenie pe acolo iar dupa ,am prajit niste oua si le-am pus in farfurii fiecare langa o felie de paine prajita cu unt.
Deci cam pe la ora 11 m-am dus sus sa scol pe.toata lumea.Prima oara am intrat la mine in camera la " porumbeii uitati de lume " si incet i-am trezit.
S-au speriat foarte tare si nici macar nu mai stiau cum au ajuns acolo. Dupa ce si-au cerut scuze cam de zece ori,au plecat iar acum trebuia sa scol urmatorul cuplu.
Am intrat la ea in camera dar nu dormeau nici unul , ci stateau pe pat si radeau fericiti...
-Hey,Criss
-Ceau Amy...la multi ani....Ceau Demi!
-Salut! spuse el cam pe un ton morocanos.
-Veniti jos sa mancati?
-Pai da caci ni-e cam foame......
......................
Dupa ce am mancat cu totii cei doi s-au hotarat sa mearga la mall si sa vada unn film lasandu-ma singura.......Nu chiar singura caci telefonul imi vibra in buzunarul mov.
-Hey ..Eric!Ce mai faci!?
-Buna Cristina...uite ma cam plictisesc fara tine si ma gandeam daca ai vrea sa iesim in oras ?!??!??
-Pai da..dar nar fi mai bine sa vi la mine acasa ca oricum sunt singura !?!?
-Pai...bine..atunci ne vedem in 5 minute ......Dar inainte sa inchida s-au auzit de pe linia cealalta cativa baieti razand.
Dupa vreo zece minute de stat in camera gandinduma ce o sa fac cu Eric , usa de la parter se deschise si vocile baietilor se auzeau deja.
Am coborat in graba dar Eric ma vazuse de. indata ce am coborat primele scari:
-Cristina....ei sunt Jordan,Tyler si Gabriel prietenii mei.Baieti ea e Criss.
-Incantata sa va cunosc baieti!Ce-ar fi daca as mai chema niste prietene?
-Daaaa....spusera deodata patand toti palma.
Si cu acestea fiind spuse le-am sunat pe Kara ,Denisa si Sara spunandule ca dau o petrecere la mine acasa .
Au ajuns repede la.mine sii fiecare sia gasit cate un partener .Denisa pe Jordan,Kara pe Tyler iar Sara pe Gabriel ,desigur.
S-au hotarat sa mearga in camera de zi si sa joace adevar provocare sau procente dar am refuzat fiind speriata de ce as putea sa primesc. la una din categorii,la fel si Eric.
Deci am ramas singuri in bucatarie.Era ciudat ,nimeni nu scotea vreo vorba si imi puteam auzi si respiratia cam accelerata.
Dap...cam asta e...iertatima ca a fost scurt dar nam avut idei deloc....vote &comm....love ya .....Cristina<3