O gün öğleden sonra maçımız vardı ve rakibimiz ligin ikinci takımıydı. Bu maçı almak zorundaydık. O yüzden whatsap tan takım grubuna mesaj attım sabah 8 buçukta okulun spor salonunda hazır olmaları için. Sabah 8 de okuldaydım babamın doğum günümde hediye ettiği spor arabamı okulun otoparkına park edip doğruca spor salonuna gittim. Soyunma odasına gittim üstümü değiştirirken Minel geldi. Minel benim flörtüm seviyor muyum sevmiyor muyum bilmiyorum bildiğim tek şey onunla çıktığımız. Gelip dudağıma yapıştı. Bende ona karşılık verdim. Minel ile daha önce bir kaç sefer birlikte olmuştum. Açıkçası işini iyi biliyor. Minel öpüşürken masaya oturdu bacaklarını belime dolamayı çok sevdiği için hemen yaptı onu. Şüphesiz devamını getireceğini bildiğimden dudaklarını bırakıp çekildim. Çünkü Minel için zaman ve maken fark etmiyordu. Üstümü giymeye başladım.
- Antrenmanım başlıyor Minel sonra görüşelim.
- Tamam aşkım akşam buluşuyoruz o zaman .
Tamam dedim ve çıktım soyunma odasından.
Sahaya inip atışlar yapmaya başladım. Önce üçlükler sonra smaçlar derken takım geldi. Takım ben dahil toplam 9 kişiydi bunlar; Can, Mert, Mehmet, Berk, Eren, Enes, Ali ve Mustafa. Ben uzun boylu, solak ve oyun kurucu olduğumdan dolayı takım kaptanıyım. Saat 10 gibi Koçumuz Bekir abi geldi. Abi diyorum çünkü koçluktan çok dostluk yaptı bana.
- Evet çocuklar hemen iki takım olalım as takım ve yedekler olmak üzere ben yedeklerdenim. Dedi.
Ben hiç bir şey demeden takımım yerini almıştı. 30 dakikalık maç yaptık 18-14 yendik maçı.
- Aferim as takım maça hazırsınız gidin duş alın rahatlayın dinlenin yorgun oyuncu istemiyorum. Dedi.
Gidip duş aldım Mehmet, Berk ve Eren'le kafeterya ya gittik. Takımda herkesin takıldığı kız vardır sap olan kimse yoktur. Bahçeye çıktım hava almak için Minel bahçede ki bankta oturuyordu. Bahçede sap oturmamak için Minel'in yanına gittim.
- Hoşgeldin sevgilim. Dedi.
- Hoşbuldum Minel. Dedim.
- Akşam nereye gidelim düşündün mü bir yerler yoksa bana mı gidelim ? Dedi ve sırıttı pis pis.
- Sende napıcaz Minel ? Dedim bilmezlikten gelerek.
- Biraz yaramazlık yaparız sabah yarım kaldı zaten ? Dedi.
- Olur. Dedim.
- Tamam. Dedi giderken dudağıma ufak öpücük kondurdu.
Saat 12 olduğunda rakip takım geldi okula. Onları Bekir ağabey karşıladı ve spor salonuna götürdü. 15 dakika sonra maç başlayacaktı. Takımımı çıkardım sahaya okulumuzda olduğumuz için taraftarımız vardı. Mehmet 3-4 çocuğa tembihlemiş olacak ki onlar holiganlık yapıyorlardı. Hava atışı ile maç başladı boyumun avantajıyla aldım topu hemen arkamda ki Can'a attım. İyi paslaşmalar sonucunda üçlüğü attı Mehmet. Bu takımımı cesaretlendirmiş olucak ki topu rakipten çalan basket atmaya gidiyordu. Farkla yendik rakibimizi. Rakip takımın kaptanını tebrik edip soyunma odasına giderken beni izleyen Minel çarptı gözüme. Ona baktığımı görünce öpücük attı bana. Soyunma odasında mutluluk vardı. Liderliğimizi sürdürmeyi başarmıştık. Koç hepimizi tebrik etti.
- Akşam yemekle kutluyoruz dimi arkadaşlar ? Dedi Eren.
Ben hariç herkes onayladı ben herkes onaylayınca da tamam dedim mecburen.
- Herkes sevgilisiyle gelsin oradan bara geçeriz. Diye ekledi Mehmet.
Bunu da herkes onayladı. Minel ile beraber arabama atlayıp biraz gezdik.