Kafamla mısır yiyerek bölüm yazıyorum xkslalskdkslvg
Oy verirseniz sevinirim hacı dayılar 🤭
Hadi iyi okumalar....
~~~~~~~~~~~~
Şaşkınlıkla ona bakarken o çoktan tarih dersini anlatmaya başlamıştı. Nasıl olur ya? Kaç yaşındaki bu çocuk? Hayır yani o kadar büyükte görünmüyorki. Büyükmü?
"Büyük olursa nasıl evleniceksiniz lan?!"
Geldi gene yürüyen saçmalık.
"Sen yürüyorsun kızım,ben senin içindeyim."
Kafa sesime aldırmadan düşüncelerimden sıyrılmaya çalıştım. Ama olmuyordu. Adına öyle söyleyince Nil duymuştu. Bana sorular sorsada dersi behane edip onu geçiştirdim. Ama dersten sonra ifademi alıcağını biliyordum.
Birden yürüye- ay şey Oğuz kafasını arka tarafa çevirip eliyle beni gösterdi. Noluyor diye gözlerimi ona diktim.
"Adın ne senin?" sanki bilmiyorsun gerizekalı.
"Asu." sırıttığını gördüm. Ne sırıtıyorsun olum?!
"Ayağa kalkarmısın?" Sabr.
"Buyurun hocam?" Kardeşim yaşında,hoca kılığında.
"Soruya cevap vere bilirmisin?" Sorumu?
Ne sorusu derken Nil'e döndüm. Far görmüş tavşan gibi bana bakıp sırıtıyordu.
"Tavşan far görünce sırıtmaz beyinsiz."
Hiç bana yardımcı olmuyorsun gereksiz kafa sesi.
"Hocam dalmışım dinleyemedim dersi,kusura bakmayın." sanki babam.
"Peki ama önümüzdeki ders sana sorucam yeniden." Birazdan ben sana daha güzel şeyler sorucamda neyse.
Kafamı sallıyarak yerime oturdum. Allahım deliriyorum galiba.
Dersin bitmesine daha 10 dakia kaldığını görünce çantadan kulaklığımı çıkardım. Bu sıralar dayanak şarkısına sarmıştım. Kulaklıklarımı takıp çokta yüksek olmuyacak seste şarkıyı dinlemeye başladım.
Git,yediremedim daha kendime.
Konduramadım kuşu taş kalbime
Dün seni tarihe gömdüm,taşa yazılı özürüm.Geceler boyu aradım,kadehlerimi sayamadım.
Bütün dediklerimi unut,söyledim işte bir umut.
Dur diyemem sana ama kal,elini ver
Son bir kere daha bede-Yanımda birinin dikildiğini hissetdiğim zaman şarkıyı durdurup kafamda dikilene baktım. Oğuzdu. Etrafa baktığım zaman dersin bittiğini gördüm. Ne? Daha 10 dakika vardı? Saatime bakmaya çalıştığımda bozulduğunu anladım. Hala kafamda dikilen Oğuza baktım.