3.bölüm

61 2 10
                                    

Kitap okumak için gelmiştim. 1 saatdir çocuğu izliyorum,çözmeye çalışıyorum. Çok üzgün görünüyor acaba yanına gidip konuşmayamı çalışsam? Ama sadece 2 kere karşılaştık biride zaten burda.

Belki kendini yanlız hissediyordur. Gidip konuşmayı denesen?

40 yılın başı doğru bir şey söyledin ha.

Konuya nasıl gireceğimi düşüne düşüne yerimden kalkıp çoçuğun olduğu yere taraf gitmeye başladım.

Bide artık çoçuk demesenmi? İsmi Oğuz.

İyiki söyledin yoksa nerden bilcektim canım kafa sesim.

Çocuğun önüne geçene kadar beni farketmemişdi. Sabah çok dikkatli olan çoçuk şimdi burda böyle. Bu yüreğimde bir sızıya sebep olsada,çoçukla konuşmaya çalışacaktım.
Önüne geçdiğimde bana buruk bir gülümsemeyle gülümsedi.

"Merhaba yürüyen ego" bunu azda olsa gülsün diğe söylemiştim. Ve olduda.

"Merhaba dikkatsiz kız" sırıtarak bana cevap verdi. Azda olsa onu neşelendirmeği becermiştim.

"Şey yanına otura bilirmiyim?" diğe çekinerek sordum.

"Tabiiki gel otur" yanındaki sandalyeyi biraz geri çekti ben otura bileyim diğe.

"Ben bir şey sorucaktım sana" sonuçta konuşmak için gelmiştim.

"Sabah bir daha görüşmemek dileğiyle diyen kız bana bir şey sorucak,hayırdır İnşAllah dinliyorum" E bunun morali yok gibiydi. Şimdi bana laf sokuyor. Ne alem lan.

Sakin olsana kızım. Zaten seninde amacın neşelendirmek değilmiydi?

Haklısın. Bu 2ci defa haklı oluşun artık aşıyorsun haberin olsun.

"Şey sabah neşeli gözüküyordun. Yani öyleydin. Şimdi burda üzgün haldesin. Bir şeymi oldu? Yani tamam beni tanımıyorsan anlatmak istemezsen anlarım ama bazen anlatmak iyi gelir"

Hafif hayranlık ve şaşkınlık içerisinde bana baktı.

"Sen üzgün olduğumu nerden çıkardınki?"

"Sabah ismimi felan sordun neşeliydin,laf sokuyordun altdan altdan. Şimdi kitaplıkta sadece 2 cümle felan kurdun. Ve kitabı aldığından beri bir kez bile gözün bir yerden diğerine geçmedi. Sadece şarkıyı dinledin ve düşündün. Sanki buraya kitap okumak için değilde,kafa dinlemek için geldin."

Dudağının kenarı hafif  kıvrıldı.

"İnsan sarrafımısın?"

"Sadece dikkatliyim."

"Ha o yüzden sabah yanlış mama veriyordun."

Sakinim..

"E ama yeter artık buraya konuşmak kendini iyi hissetdirmek için geldim. Sen bana laf sokuyorsun ikidir."

Sırıttı.

Gülüncede tatlı oluyormuş he.

Saçmalama Asu.

Tamam be. Doğruyu söylemekte günah.

"Kızım sen az önce sabah bana laf sokuyordun şimdi değil felan dedin. Bende toparlamak için laf sokiyim dedim. E gene bir şey değişmedi?"

"Haa ondann öyle şey yaptın"

Geber Asu.

Amin kafa sesim.

"Birde kitabı okumadığımı söyledin. Sen geldiğinden beri benimi izliyorsun?" Aha yandım.

Çocuk seni sapık sanıcak.

sınırlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin