꧁15꧂

143 8 36
                                    

Merhabaaaaaaa

Evet yine ben

Ve yine bir bölüüüüüm

Bu bölümde ne yapsam çok düşündüm ve sorun şu ki hala bulamadım. Yani işe giriştim inş bölüm yazabileceğim fkkfkfk

Bu arada bence medya çok doğru dkfkkfkfkgk

Yine baya bir uzatmış olabilirim o nedenle en iyisi ben başlıyıııım 🍒

Hermione

Hermione ortak salonda kitabını okurken aynı zamanda da ökseotunun altında Ron'un onu öptüğü günü düşünüyordu. Bunu neden düşündüğünü bilmiyordu ama Ron'un yaptığı şeyin mantıklı bir açıklaması yoktu, olamazdı. Ron o ökseotunun altında kim olursa olsun öpmezdi ki. O her şeye hayır diyebilirdi. Ama Hermione'yi öpmeye hayır dememişti. Neden? Bu hiç mantıklı değildi! Neden onu öpmüştü ki?!

Belki de seni sevdiği içindir. dedi belli ki kendinden çok daha romantik düşünen iç sesi.

Çok komik diye düşündü Hermione. Kesin öyledir

Ron gibi bir odunun böyle bir şeyi aşktan yapmasını ummak aptallığa girerdi.

Bir de bu yaşandıktan sonra bir daha konusunun hiç açılmaması gibi bir sıkıntı vardı. Hermione Ron'un onu öpmesi bittiği anda oradan telaşla kaçmıştı. Ne yapacağını bilememişti! Yıllardır sevdiği çocuk, onu bir anda ökseotunun altında öptüğünde, siz ne yapardınız ki?!

Ne yapacağını bilememişti.

Ona onu sevdiğini söylemelisin. Böyle bir şeyi becerebilir miydi ki?! Gidip Ron'u bulup ona onu sevdiğini söyleyecekti bunda ne vardı. Ama her şey o kadar kolay değildi. Peki belki söyleseydi işler daha kolay gidebilirdi burada neden ona söylemediğini sorgulamazdı. Ama nasıl? Ne yapıp da ona söyleyebilirdi? Karşısına dikilip açık bir şekilde mi söylemeliydi. Bu iş böyle olmayacaktı birine bunu anlatması yardım alması gerekiyordu. İşte buna tam olarak uygun olan kişiyi biliyordu.

Bu kararı üzerine hemen onu bulmak umuduyla Kara Göl'e yöneldi. Evet, Ginny'i arıyordu. Bu konu hakkında ona danışabilirdi. O bunları düşünürken oraya gelmişti bile etrafa göz gezdirirken Harry ile Ginny'nin bir ağacın altına oturmuş konuşuyor olduklarını gördü ve onları yanına yürüdü. O oraya vardığında Harry ile Ginny'nin garip bir konu üzerinde tartıştıklarını gördü :

"Hayır Harry domates bir meyvedir tabii ki, bundan adım kadar eminim!"

"Ginny çok yanlış düşünüyorsun domates yerde yetiştiği için bir sebzedir!"

"Karpuza ne demeli o zaman?"

"Karpuz da bir sebzedir?!"

"Harry!"

Sonunda Hermione'nin de orada olduğunu fark eden Ginny ona döndü :

"Merhaba Herm, burada Harry ile domatesin bir meyve ya da sebze olduğu hakkında konuşuyorduk ve Harry karpuz ve dometesin bir sebze olduğunu iddia ediy-"

"Öyle çünkü!"

"Bu konu hakkında sonra Profesör McGonagall'a da danışacağız şimdi, ne için gelmiştin Herm?"

"Ginny sana bir konu hakkında danışmak istiyordum."

"Tabii ki, sorun nedir?"

"Seninle özel konuşmam daha uygun."

"Peki o zaman, ben şuanlık gidiyorum ama bu konu burada bitmedi Harry sonra Profesör Flitwick'e de sorucağım. Görüşürüüüz!"

•••

Ginny ile Hermione ihtiyaç odasına doğru yürüyorlarken yanında Ginny arada yanında "Domates tabii ki de bir meyvedir!" diye homurdanıyordu. İhtiyaç odasının önüne geldiklerinde "konuşmaya ihtiyacımız var." diye düşünerek üç kere önünden geçtiler. Kapıdan içeri girdiler. Kapılar arkalarından kapandı ve Hermione konuşmaya başladı :

"Ginny çok önemli bir konuda senin tavsiyene ihtiyacım var. Bana yardım edebilir misin?"

"Tabii her zaman."

"Nasıl anlatacağımı tam olarak bilmiyorum yani bugün ortak salonda kitap okurken aklıma geldi ve sanırım artık bu konunun açılması gerek. Sanırım ben birazcık Ron'dan hoşlanıyor olabilirim." sonra Ginny'nin ona tek kaşını kaldırarak "emin misin?" bakışı attığını gördü ve sonra düzeltti.

"Tamam birazcık değil ondan hoşlanıyorum ama ona bunu nasıl söyleyeceğim?"

" Ayyyy bunu tahmin etmiştim bence hiç zaman kaybetme abimi bul karşısına çık ve onu sevdiğini söyle!" dedi Ginny heyecanlı bir şekilde.

"Nasıl yani... Bu kadar kolay mı?"

"Yaparsan kolay hadi ne duruyorsun." sonra Ginny Hermione'yi arkasından ittirerek dışarı çıkardı ve arkasından bağırdı:

"Ortak salonda olabilir!"

Herm Ginny'e danışmak için gelmişti ona her şeyi anlatmıştı ve bir anda kendini dışarıda bulmuştu. Ne kadar da güzel! Sanırım yapacak bir şeyi yoktu ona gidip söylemeliydi.

Bunun üzerine ortak salona doğru yöneldi. Şişman Hanımın tablosunun önüne gelince parolayı söyledi, derin bir nefes aldı ve içeri girdi içeride kimse yoktu sanırım herkes yemek yemeye Büyük Salona gitmişti sonra içeriden bir ses duydu:

"Merhaba Herm sen mi gelmiştin?"

Bu Ron'un sesiydi Ginny doğru düşünmüştü, sonra Ron'a cevap vermesi gerektiğini hatırladı ve konuşmaya geri döndü.

"Evet bendim, ben...seninle bir şey konuşmak istiyordum."

"Eee... Tabii?"

"Ben... Ben bugün yılbaşı balosu nu düşünüyordum ve bu aklıma takıldı, yani... "

"Ben de düşünüyordum, ben üzgünüm seni bir anda ökseotunun altında öptüm ve-"

"Üzgün olmamalısın ben de bunu düşünüyordum yani... Ahh Tanrım bu çok zor. Yani..."

"Çıkar ağzından baklayı"

"Seni seviyorum!"

•••
Heehehehe bir şeyler olcak gibi. Neler olcağını bir sonraki bölümde okuyacaksınız artık ama şöyle bir sorun var ki ne olacağını bilmiyorum yani bir şeyler olacak .

Bir sonraki bölümde görüşürüüz 👽🧡



Hinny~ a little bit romione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin