Veeeee yeppisyeni bir bölümle karşılarınızdayııım. Bu bölümde arada sırada başka kişilerin ağzındanda anlatıcam çok uzatmadan başliyreeeem. 🍀
𝐺𝑖𝑛𝑛𝑦
Sonunda 5. Sınıfın ilk günü başlamıştı, çok mutluydu, dersler de başlayacaktı çok özlemiştim bunları. Bu düşüncelerle uyandı Ginny. Uyandığında biraz geç kaldığını fark etti bu nedenle hızlıca giyinip aşağı büyük salona kahvaltı için indi. Her zamanki gibi Hermione'in yanına oturdu. Ama Harry de abisi Ron'un yanında oturuyordu.
Artık ona karşı daha farklı hissediyordu sanki. Ona bakmamaya çalışarak kahvaltısını yapıyordu. Kahvaltı ederken dünkü olayı düşünüyordu. Harry ile aynı kompartımana yalnız binmeyi o kadar istiyordu ki...
Fakat Dean vardı, onunla o kadar eğlenmiyordu iyi de geçinemiyorlardı fakat bunu ona Hermione önermişti, biraz kafasını dağıtması gerekiyordu. Bu düşüncelere dalmış olması gerek ki Herm'in sesini duydu:
"Ginny burada mısın? Ne düşünüyorsun böyle"
Sonra gülmüştü demek ki anlamıştı Ginny'nin Harry hakkında düşündüğünü.
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑖𝑜𝑛𝑒
Harry ile Ron'un konuşmasını dinliyordu o sırada. Sonra şuana kadar hiç konuşmayan Ginny'e döndü ve onun "birşey" e dalmış olduğunu gördü. Anlamıştı Harry hakkında düşünüyordu. O ikisi ne kadar da yakışıyordu öyle! Ama yine sormadan edemedi:
"Ginny burada mısın? Ne düşünüyorsun böyle"
Ginny belliki onun Harry hakkında düşündüğünü bildiğini anlasa gerek "Afiyet Olsun" deyip ayrıldı. Hermione de birazdan başlamak üzere olan Bitkibilim dersini kaçırmamak için vedalaşıp gitti.
𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦
Ahh. Hala dünkü olayı düşünüyordu, Dean'e kızgındı ama neden! Dean onu ilgilendirmiyordu. Belki de onu ilgilendiren oydu hayır olamazdı, ama sonuçta bütün yıl onunla abi-kardeş gibi büyümüşlerdi değil mi? Ama hayır ona karşı öyle duygular besleyemezdi zaten o da Dean ile çıkıyordu. O bunları düşünürken Ron yanında hunharca pastırmalı yumurtasını yiyiyordu. Herm ve Ginny'nin gittiğini görünce Ron'u kolundan tutup kaldırdı çünkü eğer bunu yapmasaydı geç kalıcaklardı! Ron ona sinirle:
"Daha pastırmalı yumurtam bitmemişti" dedi.
Harry de buna cevap olarak:
"Bitkibilim dersine geç kalıcağız biliyorsun değil mi?"
Ron istemeye istemeye Harry'i takip etti ve birlikte Bitkibilim dersine girdiler.
Derste Neville söz ettiği bitkiyi göstermişti. Ve bu Profesör Sprout'un ilgisini çekmişti bu nedenle derste bu bitki hakkında konuştular. Nasıl bir savunma mekanizmasının olduğunu anlattı. Harry, Neville ve Luna zaten biliyorlardı. Dersin sonunda Profesör Sprout bununla ilgili bir ödev verdi.
Fakat Harry derste biraz dalgındı o konu hakkında düşünmeden edemiyordu hep farklı bahaneler buluyordu. Ama artık dayanamazdı. Biliyordu onu seviyordu ama böyle bir hata yapmaması gerekiyordu, zaten o Dean ile çıkıyordu diye düşündü Harry.
"𝑂 𝑅𝑜𝑛'𝑢𝑛 𝑘𝚤𝑧 𝑘𝑎𝑟𝑑𝑒𝑠̧𝑖 𝑜 𝑦𝑎𝑠𝑎𝑘"
Diye geçirdi içinden. Bitkibilim dersi bitmişti sırada "Karanlık Sanatlara Karşı Korunma" vardı ve sonra dersi boştu!
𝐺𝑖𝑛𝑛𝑦
Onun dersi ise İksir' di. Ahh! Dalgınlıktan yanlışlıkla kazanına sonradan konması gereken birşey atmıştı ve şimdi mahvolmuştu herşey. Bu dalgınlığın sebebini biliyordu hem de çok iyi biliyordu.
Fakat... Yapamazdı işte belli de yapmıyordu. Ama bunu yapması, ona söylemesi gerekiyordu yoksa bundan kurtulamayacaktı.
Sonra işe koyulup iksirini düzeltmek için bir yol bulmaya çalıştı ama nafile. O bunları düşünürken zaman bitmişti, yapabileceği birşey yoktu dersin hemen bitmesini istiyordu. Bundan sonra dersleri kehaneti ama dersin bitmesini şu nedenle istiyordu: Hermione'ye gidip olanları anlatıcaktı. Çünkü bunları birine anlatmalıydı.𝐻𝑒𝑟𝑚𝑖𝑜𝑛𝑒
Bitkibilim dersi bitmişti aklına takılmıştı o sorunun cevabını alıcaktı Ginny'den. Biliyordu ama bu cevabı Ginny'den duymak daha da heyecanlandıracaktı onu.
Bu nedenle dersten sonra hemen Ginny'nin yanına zindana gitti çünkü iksir dersleri orada yapılıyordu. Sonra merdivenlerde Ginny'ni gördü o da onu arıyormuş diye düşündü. Sonra Ginny soluk soluğa konuştu:"Herm, sana söylemem gereken birşey var ama başka BİR yerde konuşmalıyız"
Hermione'nin yüzü hemen güldü, biliyordu; Harry hakkında konuşacaktı.
Sonra kimsenin geçmediği boş bir koridora gittiler. Ardından Ginny konuşmaya başladı:
"Tamam şimdi burada konuşabiliriz"
O konuşurken Herm o kadar mutluyduk bunu yüzündeki o kocaman gülücükten anlayabilirdiniz. Sonra Ginny devam etti:
"Herm bu söyleyeceğim şeyi kimseye söylememeni istiyorum. Şey... Sanırım... Ben... Eee.. HARRY'İ SEVİYORUM."
Bunu biraz seslice söylemişti Ginny bu nedenle etrafına baktı. O konuşurken Hermione içinden çıldırıyordu. Yerinde duramıyordu. Sonunda Ginny itiraf etmişti. Ah çok mutluydu!
Ginny de rahatlamış benziyordu sonra tekrar konuştu sadece Herm' in duyabileceği bir ses tonunda:"Sanırım ona aşığım. Bütün gün trende yaşanan o şeyi düşündüm. (O sırada herm'e trende ne yaşadığını anlatır) Yani Dean'le çıktığımı da biliyor. Aslında Dean'i çok sevmesemde, sanırım Dean'dan ayrılacağım."
Hermione bu duyduklarına çok sevinir fakat sonra biraz daha konuşurlarsa derslerine geç kalacağını farketti bu nedenle Ginny ile birlikte derslerine yetişmek için koşmaya başladılar.
𝐺𝑖𝑛𝑛𝑦
Birden o kararı almıştı Dean'dan ayrılacaktı ve artık kendini daha rahat hissediyordu. Artık trende yaşananlar hakkında düşünmek zorunda değildi çünkü Herm'in ona yardım edeceğini biliyordu. Sonra Herm ona derslerine geç kalacakları ı söylediği için birlikte koşmaya başladılar sonra Kehanet sınıfının önünde ayrıldılar.
𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦
Ron ile Bitkibilim dersinden çıkmışlardı. Sonra Harry'nin panoda asılı olan bir duyuru ilgisini çekti. Olamaz! İki gün sonra bir Quidditch maçı vardı. Bunu daha önceden fak edemezmiydi! Üstelik daha hiç antrenman yapmamışlardı. Yarın ilk iş bir antrenman yapmaktı. Bunu düşünerek ortak salonun yolunu tuttu. Ron'un da dersi boştu bu nedenle Ron da ona eşlik etti. Giderken Profesör McGonagall'ı gördüler. Ve Profesör onları durdurup neden iksir derslerine girmediklerini yeni öğretmen Profesör Slughorn'un SBD'de "Uygun" ve üstü notu alan öğrencileri kabul ettiğini söyledi.
Bunun üzerine Harry ve Ron aşağı zindanlara indiler.
Bu bölüm burada biteeerrr. Şunu fark ettim ki böyle ayrı ayrı yazmak ayrı bir eğlenceli oluyor umarım siz de beğenmişsinizdir o zaman bir sonraki bölümde görüşürük 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinny~ a little bit romione~
Fantasy⚡Hinny⚡ Hinny okumak isteyenlere ve sevenlere öneririm ~hehe Bölüm bölüm gelecek ~kuzucuk Melez Prens döneminde geçiyorr Hadi okuyun~~ Arada Romione de olabilir bu arada