Evett yeni bir bölümle karşılarınızdayııım. Bu arada medya müq👌🏻The Good Place dizisinden bir parça.
The Good Place seviyorsanız mütişmel kitap önerim geliyoorrr _mrs-irwin_ in bu diziyle alakalı mükemmel bir kitabı var onu da okuyabilersiniiiz.
Ama ilk bu bölümü bitirin. Neyse yine çok uzattım haydi başlayın canlarıım 💞
İşte herkesin beklediği o gün gelmişti ii. Artık Hogwarts Ekspres'ine binip Hogwarts'a doğru yola çıkma zamanıydı.
Harry bu düşüncelerle uyandı. Çok mutluydu çünkü mutlu olmaması için bir sebep yoktu Hogwarts'a gidiyordu! Kendini evinde hissettiği yere!
Hiç ses yoktu demek ki daha kimse uyanmamıştı ilk uyanan oydu diye düşündü Harry, ta ki onu görene kadar yine bu garip duygunun içine girmişti bu duygu her onu gördüğünde oluyordu ve her zaman bu fikirlerin içinden çıkmaya çalışıyordu. Ona görünmeden (kim olduğunu söylemedim ama bariz ortada bence fpuvğkvjşvjğ js) aşağı inip yüzünü yıkadı ve Hogwarts bavulunu hazırlamaya koyuldu.
İçine : yeni aldığı kitaplarının, çapulcu haritasını ve diğer okul malzemelerini koydu. O bavulunu hazırlarken çoğu kişi uyanmıştı bile.
Harry hemen hazırlanıp King's Cross istasyonuna gitmeyi istiyordu. Bavulunu hazırladıktan sonra daha yeni uyanmış olan Ron ile birlikte aşağı kahvaltı için indiler.
Harry daha önce olmayan bu garip duyguları hep farklı olaylarla bastırıyordu. Ama biliyordu, bir gün gelecekti ve bu duygularını daha fazla bastıramayacaktı.
Kahvaltı ederken bunları düşünüyordu. Dalmış olması gerek ki Mrs.Weasley'nin sesiyle ürkerek çıktı bu düşüncelerden. Mrs. Weasley şöyle diyordu:
-"Biraz daha yavaş olursanız geç kalıcaksınız"
Harry saate baktı 20 dakika kalmıştı Mrs. Weasley'e hak verdi. Mrs.Weasley'nin bu sözü üzerine hepsi hızlandı. Ve 5 dakika içinde hazırlardı. Bazı güvenlik önlemleri nedeniyle bakanlık arabasıyla gidiyorlardı istasyona. Harry Hedwig'in kafesini ve bavulunu alıp arabaya bindi.
King's Cross istasyonuna varınca yine o iki duvar arasına geldiler peron 9 ve 10'un arasına. Sırayla Ron ve Harry ardından Hermione ve Ginny takip etti onları. Artık daha da yakındı evine diye düşündü Harry. Hogwarts macerası şimdi başlamıştı.
Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm amaaaa bugün büyük ihtimalle 4. Bölümü de yayınlayacağım herhalde bunu okurken yayımlanmış olacaktır.
Bir de sizce bazı bölümlerde farklı karakterlerin gözünden yazayım mı? Mesela Ginny gibi. Düşüncelerinizi merak ediyorum. Neyse çok uzatmayayım yine haydi bb🦩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinny~ a little bit romione~
Fantasía⚡Hinny⚡ Hinny okumak isteyenlere ve sevenlere öneririm ~hehe Bölüm bölüm gelecek ~kuzucuk Melez Prens döneminde geçiyorr Hadi okuyun~~ Arada Romione de olabilir bu arada