1. A different world

52 5 0
                                    

Intr- o lume extrasa ca din timpurile părinților nostrii, Stephanie este o fata in vârsta de 21 de ani.Aceasta a trecut prin mai multe evenimente nefericite de a lungul vieții renunțând complet la ideea de dragoste .

Părinții ei mult îndrăgiți ,au fost omorâți cu 3 ani in urma , intr-un accident de masina frontal, neavând nici o sansa de supraviețurire .

Încă din acea clipa de teroare , Stephanie încă Incearca sa depășească durerea, concentrându-se pe viitorul ei .

A invatat , a citit , a lucrat zi de zi , s-a angajat ca ospătar la un restaurant pentru a putea sa se întrețină singura ,pana a intrat la facultatea mult dorita de aceasta.

Fiind deja in al doilea an de facultate , Stephanie nu- și dorea decât sa exceleze in continuare la toate cursurile ,sa aibă note maxime  .

Atat de pasionata de invatat, acesta reprezentând doar o modalitate de a îngropa durerea sufleteasca de o simtea ,a dezvoltat o plăcere și in fotografie , și era nerăbdătoare pentru cursul de va fi in anul 2.

Aceasta isi lua cu ea ,aparatul ieftin și zgâriat , oriunde se ducea ,neezistând in a imortaliza un moment special , precum un apus înconjurat de copacii goi de toamna.

Tot ce era in jurul ei era alb și negru, ea se vedea alb și negru , copacii, oamenii , tot era in alb si negru.
Din ce auzise aceasta , o fotografie de la persoana potrivita poate sa îți schimbe viața radical, dar nu este nimic sigur.

Viața ei personală era aproape inexistenta , ea neavând vreodata vreun iubit , și oamenii din jur o urau din cauza ca o considerau o tocilara . Ea a reușit sa ignore acest fapt încă din primul an , dar uneori , in momentele mai grele , era placut sa aibă un umăr pe care sa planga.

In copilărie a avut un prieten foarte bun numit Jungkook.
   Acesta era un baiat inalt , destul de incapatanat , bun la suflet , ii plăcea muzica in vremea respectiva , ii plăcea sa cânte și sa danseze . Stephanie mereu radea când era cu el , când îl vedea cum radia de fericire , simtea ca este linistita .
  Era singura persoana pe care se putea baza. Pana in momentul când acesta a plecat la facultate , și nu a mai știut nimic de el, evaporându-se din viața ei , lăsând in urma doar amintirile . Fapt care a dus la totala închidere a sufletului lui Stephanie .


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acesta este primul capitol , in mare parte o descriere a vieții lui Stephanie si a lumii întunecate , lipsită de culori in care trăia aceasta.
Sper ca v- a placut acest început , și ideea de baza .In viitor capitolele vor fi mai lungi , vor apărea interacțiuni intre personaje și descrieri.
Va Multumesc ca v-ați făcut timp sa încercați cartea mea ! ~Andreea

I have to see you in coloursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum