(Relatarea este din perspectiva personajului principal.)A început facultatea in sfârșit , o oportunitate de a mi ocupa timpul cu ceva.
In prima zi bineinteles ca mi am luat ghizodanul cu toate cărțile și caietele încât a ajuns sa fie foarte greu , nu am pus mare importantă pe hainele alese și am plecat spre "dulcea" universitate .Ignorata de către toată lumea , pornesc cu pas marit spre sala de curs . Deschid incet usa și observ ca sunt singura in toată încăperea .
Decid sa ma așez in a doua banca din fata și incep sa mi scot cărțile pe masa. Probabil toată lumea ma considera tocilara, dar asta e singura mea modalitate de a nu ma scufunda in durerea pe care o car cu mine zi de zi.
Au trecut 3 ani, dar gândul încă îmi e la ei, nu pot sa cred ca sunt complet singura , doar eu și cărțile .Căzând in gânduri și mai profund , aud din senin usa trântindu-se zgomotos . Tresar la auzul acesteia și privirea mi se focalizează pe prima persoana de intra in sala, in spatele ei urmau sa intre încă 5 persoane.
Un baiat inalt, cu parul ciufulit ,colorat negru, evident o culoare inchisa , dacă ar fi fost blond ,spre exemplu , as fi vazut parul lui alb.
Lumea aceasta , cum am numit-o noi , "alb și negru" apare precum o boala , apare in momentul cand ne naștem și singurul mod de a o face sa dispară este sa ne găsim sufletul pereche, cum? Nu am nici o idee, decât varianta cu fotografia .Privirile noastre pentru o secunda se întâlnesc, inlemnesc la întâlnirea privirii lui înțepătoare și decid sa închei contactul vizual .
Am decis sa renunț la orice interacțiune cu persoanele din jur pentru ca ma simt de parca toată lumea ar fugi de mine , și am început din nou sa-mi focusez atenția pe cărțile din fata mea pentru a evita orice posibila privire din partea lui. Baiatul s-a uitat ciudat la mine și și-a continuat drumul iritat spre ultima banca ,alături de ceilalti 5.
"Buna ziua studenți! Ma numesc Kim Seokjung și voi fi profesorul vostru la cursul de fotografie! Sper sa putem sa ne intelegem și ca vom avea un an bun impreuna !"
Reusesc sa ma trezesc din gânduri la auzul noului profesor și la aplauzele realizate de studenți ,din respect pentru acesta.
Cât de pierduta in gânduri am putut fi încât sa nu realizez ca e fix cursul de fotografie ?!
" ...După cum bine știți , multi dintre voi aveti aceasta, cum sa ii spun , problema , cu culorile . Fiind un curs de fotografie , va trebui sa dati tot ce e mai bun din voi , și voi intelege persoanele care încă nu pot vedea culorile —" .
*buzz* *buzz* *buzz*
"Bun.. as avea o rugăminte totusi , telefoanele pe silent , pentru ca nu mi-ar plăcea sa-mi deranjați ora ,și de altfel nici pe restul care poate doresc sa fie atenți. BUN , asta era rugămintea mea •••"
CITEȘTI
I have to see you in colours
FanfictionStephanie , o fata la începutul vieții de adult , realizează cu tărie ca trebuie sa isi lase garda jos pentru a supraviețui in societatea modernă . Lumea sa ,colorata in alb și negru nu-i promitea multe in găsirea iubirii mult dorite . Oare Stephan...