Attack on titan- Eren Jeager (1/2)

170 3 0
                                    

Két részes lesz ez a story.
Y/N vagyis te, ebben a kis történetben te is át tudsz változni titáná. Itt el kell, hogy képzeld a titánodat.

Külső szemszög:

Y/N éppen az egyik háztetőn volt mikor hallóta, hogy valaki segítségért kiált. Próbált oda jutni mikor egy titan még fogta a 3DMG ( íroi megjezés:jól írom?) manörvenek a sziját (Vagy mit tudom én mit) és azt meg rántotta. Y/N nagyot esve a teröre próbált fel állni, ekkor az a titán meg fogta és bevette a szájába és lenyelte.
Y/N már fel adta mikor egy furcsa érzés vette hatalmába.
Ekor a titán szájából megjelent egy kéz és a titán a földre esett. A titánból egy másik titán jött elő. Egy ( neked tetszetős méterü) titán volt. (H/C) szinű és szép ( Rövid vagy hosszú) hajú volt. Az (elképzelt titánod) volt.
Ugyan úgy utáltad a titánokat mint Eren és mind a ketten el akarjátok őket tüntetni, megölni őket.
Még te sem tudtad, hogy át tudsz változni titánná. De most rá jöttél és lehet, hogy ennek lesz majd következményei.
Éppen az egyik titánt ölted meg mikor meg láttál egy másikat titánt közeledni de futva és a szeme zölden világítót. Feléd tartót és hirtelen meg állt. Egyenesen rád néz. Majd megint el indult feléd. Ekor egy kicsit megijedtél és el kezdtél hátrálni. Ezt ő észre vette és megint meg állt. Elkezdet megint futni de most nem féled ha nem egy másik titán felé és azt megölte. Te csak ott álltál és nézted ahogy megöli azt a ronda, nagyszájú titánt.
Ahogy megölte újra feléd nézet és bólintót egyet. Te is bólintottál egyett és el mentetek más-más irányba.
Nem tudod, hogy hány titánt öltél meg de nagyon fáradt voltál már. Egy kicsit meg álltál és körbe néztél. Láttad, hogy sok katona, köztük Armin is téged figyelnek. Armin mondót valamit magába vagy valakinek miközben ült.. Közelebb mentél hozzá mire ő meg ijedt. Feléje nyújtotad a kezed és fel állitotad őt ülö helyzetéböl. Armin oldalra nézet és azt kiabálta, hogy "VIGYÁZ!!". Mire már oldalra néztél volna egy titán és még egy és még egy titán harapót beléd. Nem tudtál mit csinálni sokan is voltak meg már fáradt is. Annyit még láttál, hogy az a titán fut feléd akivel találkoztál. Ki akartál szabadulni a titánból ami sikerült is de egy kéz nyúlt feléd. A kéz fel emelt és rá rákot az egyik ház tetejére.

-Y/N!!- kiabálta egy ismerős hang a nevedet.- Y/N! Jól vagy?!- jött oda aggódva hozzád...Armin.- Te voltál az a titán?- kérdezte.

-Armin, jól vagyok. És igen, én voltam az a titán.- néztél rá. Próbáltál fel állni de az nem sikerült.

-Nem tudsz fel állni?- jött közelebb.

- Sajna nem tudok. Segítenél?- kérdezted. Ő csak mosolyogva bólintót és segítet fel állítania.- Köszö....

-Armin, Y/N! Gyertek gyorsan!- jött hozzátok Mikasa.

Ahogy csak tudtund mentünk utána. Vagyis Armin, mert ő vitt engem...
Nem sokáig mentünk. Éppen az a titán aki meg mentet engem, meg néhány embert ő is a titánok kezdték fel falni. Mikasa gyorsan oda ment hozzá....és ennyire emlékszem.....

A te szemszöged:

Hol vagyok? Miért nem tudom mozgatni a kezemet? Ki nyitottam a szemem és rácsok..... Ki vagyok láncolva...Várjál csak...úgye nem!? Be zártak egy börtönbe...
A földön vagyok ki láncolva. Egy nagy darab ing, egy nadrá, van rajtam, ki van engedve a hajam és mezítláb vagyok.

-Khm...- köhögőt fel valaki. Fel néztem a személyre és el állt a lélegzetem. Ez Erwin parancsnok!? Nem hiszem el. És csak ő van itt.- Jó látni téged, Y/N.- nézet rám.- Majd ha Levi meg jön mélyeben el fogunk beszélgetni.

- Most itt fog ülni míg meg nem érkezik ez a személy?

-Így van.

- Lenne egy kérdésem.

- Tessék.

- Hol van és hogy van Eren?

- Jól van és ugyan úgy egy celában van a fiúd.- nézet el. A....A....A fiúm......He?!

-N...Nem a fiúm.....

- Hát akor mi?- nézet vissza rám kérdően.

- Csak egy barát....- válaszoltam halkan. Ő csak bólintót egyett válaszul.
Pár percig nagy volt a csend. De egy hang megtörte.

-Erwin.- jött melléje egy nagyon alacson férfi. Lehet, hogy van 160 cm magas.

-Végre.

- Szóval ő lenne az.- nézet felém.

- Ő az. Y/N.

Meg kérdezték, hogy majd mit akarok csinálni. Én udvariasan válaszoltam, hogy jelentkezni akarok a felderítőkhöz. Levi egy kicsit közelebb jött és azt mondta, hogy majd ha sikerül a bíróság vagy az a valami akor az ő osztagába rakjon engem, mert akor tud rám vigyázni de még azt is mondta hogyha elvesztem az eszem akor....kampec.... Egy darabig még beszéltek valamiről és el mentem az egyik irányba.

Na jó, halálra unom magam........ Már az öröket is elkezdtem zaklatni. De ők csak vagy álltak ott helyben vagy leordították a fejem.
Ekor a semmiből még jelent egy nő. Majdnem szívrohamot kaptam tőle.

-Szia! Te lennél Y/N, igaz? Én Hanji Zoe vagyok!- mondta miközben nyitota ki a a ketrec ajtóját.- Ki jöhetsz de csak bilincsben.- engedte ki a kezem és a kezemre rá rakta a másik bilincset.
Ahogy kijöttem onnan meg láttam egy ismerős arcot.

- Eren?

- Y/N?- nézet rám meg lepödve.

-Oh, szóval ismeritek egymást!- mosolygot még jobban Hanji.- Mike! Néz Y/N-re! Hát nem aranyos!- kérdezte meg a nagy darab embert. Mike azt hiszem....csak bólintót egyet.

Ahogy mentünk valahova Mike mind a ketönket megszagolt és elmosolyodot. Hallotam, hogy Hanji valamit mond de a gondolatom miatt nem hallotam. Mi lesz a bíróságon? Meg halok? Túl élem? Vagy Erenel mind a kettem meguszuk? Félek..!

Megúsztuk!! Vagyis engem meg Erent szétvertek de megusztuk!
Be kerültünk a Felderítő Egységhez Levi hadnagy felügyelete alatt.
De miotta oda kerültünk Erenel....furcsán érzem magam Eren mellett. Elpirulok mikor köszön vagy ha csak rám néz. Ez mit jelenthet?

Anime x reader (Hun)Where stories live. Discover now