_aotfangirl_ kérésére . C:- Hogy hívják magát?! - kiabált le a fejemet Keith ( nem tudom, hogy az olyanokat, hogy hívják.... Sorry..)
-Y/N vagyok, uram! - adtam meg a választ
- És miért jelentkezett katonának?! - kiabálta a kérdést.
- Hogy meg buszuljam a szüleim halálát és hogy megöljem azokat a dögöket! - válaszoltam. Bolintot egyet és tovább ment. Át törte egy hatalmas titán a falat és sokan vesztették el az életüket emiatt köztük a szüleim is.
Arra lettem figyelmes, hogy a mellettem lévő fiú az fekszik, ha jól emlékszem Jean, mert már egyszer bemutatottkozott.
Miután mindenkit le ordítot és megvert mehetünk a dolgunkra. Meg kerestem, hogy hol fogok aludni ami az nehezen ment. Egy Mikasa, Annie nevű lányal leszek meg még van még valaki aki kint futott..... Sasha! Igen, Sasha.
Eljött az este és mindenki ment vacsorázni. Én Annieval mentem. Nem valami beszédes lány így csak egyszer kétszer szólalt meg.
Be mentünk és én le ültem egy helyre, de Annie más hova ült le. Elkezdtem enni mikor egy fiú oda ült hozzám.
- Szia. Hát itt egyedül? - kérdezte a fiú aki úgy nézett ki mint egy ló.
- Szia. Igen. - köszöntem vissza és válaszoltam a kérdésre. Majd egy ideig csend volt.
- Szép ( haj szín) hajad van. - mondta miközben egy pír jelent meg az arcán.
- Köszönöm.. - mondtam. - Hogy is hívnak? - fordulat oda hozzá.
- Jean. Jean Kirschtein. - válaszolt mosolyogva. - És téged?
- Y/N vagyok. - mondtam én is a nevem.
- De már egyszer bemutatottkoztam .
- Igen. Csak már nem emlékszem a nevedre. Bocsánat.
- Semmi gond. - mondta és ettünk tovább.Idő ugrás:
Itt vagyunk. Itt vagyunk a falnál. Félek, de nagyon. Nem tudom hány titán öltek meg és hány embert láttam meghalni.
Itt vagyok Armin mellett. Láttam ahogy Eren kimenti Armint a titán szájából és aztán őt ete meg. Már csak egy kéz maradt meg belőle.
- Armin! - kiabálta a nevét Mikasa és mikor meg látta közelebb ment. - Armin. Eren hol van?
- Mikasa. Eren... Eren meghalt. - mondta sírva. Nem bírtam látni ahogy Armin sír, így oda mentem Jeanhoz.
- Ez igaz?- kérdezte, én csak bolintottam. Éreztem, hogy egy kéz van a vállamon. Fel néztem a kéz tulajdonosára aki Jean volt. Jean mondott volna valamit de Mikasa megelőzte.
- Gyávák vagytok. - mondta és elment. Aztán mi is utána mentünk.
Egy idő után levált a csapatok Mikasa és Jean vezetett ( jól emlékszem?) a csapatot.
Én és Armin elmentünk meg keresni Mikasát. Meg találtuk és felvettük a tetőre. Láttuk ahogy egy titán harcol egy másik titánal.
- Y/N.- jött nekem valaki és az a valaki Jean volt. Csoda, hogy nem estem el. - Bocsánat.
-Semmi gond. -mondtam és néztem tovább a harcoló titánokat.Idő ugrás:
Elkezdtük össze szedni a testeket. Láttam ahogy Jean megáll eg testnél. Oda mentem hozzá és én is rá néztem a hulára. A hula... Marco volt. Elkezdtem sírni amit Jean észre vett és magához ölelt.
- Nem lehet.... - mondtam. Pár percig úgy voltunk, még úgy voltunk, készültem elengedni de ő egyre szorosabban ölelt.
- Hé! Szedjétek fel! Ne ölelkezenek. - szólt ránk valaki. Jean észhez tért és elengedett.Még egy idő ugrás :
Eljött ez a nap is. Már mindenki felsorakozott. Erwin parancsnok elmondta a beszédet és még valami pincét is mondott.
- Aki nem akar felderítés lenni az elmehet. - mondta. Nagyon sokan mentek el.
- Akik itt maradtak, üdvözlőm a Felderítőseknél. Shinzou wo sasageyo! - tette a kezét a szívéhez.
- Shinzou wo sasageyo! ( imádom ezt!) - tettük mi is ugyan azt. Egy darabig még ott voltunk aztán el mehetünk.
- Y/N, várj! - szaladt utánam Jean.
- Igen, mi a baj? - fordultam hozzá.
- Mutatni akarok valamit. - fogta meg a kezem. Elindultunk és egy kis folyónál voltunk.
- Mondani akarok valamit. - fordult hozzám.
- Először mutatni akartál valamit. - de mintha meg sem hallotta volna egyre közelebb jött.
- A szemed meg így is gyönyörű, a hajad is olyan szép. Én beléd szeretem. - mondta miközben egyre piros abban lett az arca.
- Már egy ideje én is érzek valamit. Én is beléd szeretem. - mondtam. Jean egyre közelebb jött és....és.. Megcsókolt.
- Soha többé nem akarlak el engedni..Sziasztok..... Tudom, gagyi lett... Próbálok több részeket feltenni.
További jó napot/ estét.