Yok Yok Yok

3K 90 29
                                    

Arkadaşlar bugün bayağı bir araştırma yaptım internette kilo verenler falan çoğu insanın yazdığı şeyler un yok şeker yok tuz yok yağ yok vb. ben de bir hafta bunu deniyim diyorum eğer işe yararsa devam ederim .Bununla birlikte artık her gün 7 Dakika uygulamasındaki egzersizleri yapacağım uygulama çok kolay ve size sadece duvar kendi ağırlığınız ve sandalye gerekiyor. Eğer spor yapmıyorsanız bu sizi bayağı yoracaktır. 2 gündür bu uygulamayı düzenli kullanıyorum ve sıkılınca ip atlıyorum. Yarın Bu yok yok yok diyetine başlayacağım. Salata meyve sebze et tavuk onları yerim heralde eve gelince de aç kalmamak için ne varsa az az yerim . 1 hafta bunu yapıcam ve sonuçları size yaazıcam :D Fazla resmi olmuştu .. Bu diyet hem sağlıklı zaten yapılması gereken şeyler ama zaten biz çokça bunlardan yediğimiz için bayağı fark edecektir. Bu tatilde kilo veremeyen ben bu haftaya ümit veriyorum . İnşallah istediğim gibi olur ve bozulmaz bozulursa isyağn edicem sanki herkes bana karşı :D Annem kıymalı börek yapmış yanına da tatlı lanet olsun bu hayat lanet olsun bu börek sevgisi . Neyse idare edicem artık . Bu hafta şu yok yok yok diyetinde okulda kahvaltı etmicem çünkü standa yaklaştığım anda poğaça falan dayanamam ben o yüzden nesfit aldım sabah onu yicem ve günde 2,5 litre su tabi.. İyi haftalar .. Eğer siz de bu diyete başlıyorsanız yoruma başlangıç kilonuzu yazın ya da bana adınızla birlikte numaranızı atın whatsapp tan konuşalım .. 

Başlama kilo :   60.5

1 hafta sonrası : ? ---

Zayıflamak Kolay OlacakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin