Merhaba benim adım Rojan, Trabzon'da yaşıyorum. 17 yıldır Trabzon'dan çıkmadım, burada büyüdüm, hayatı burada öğrendim, en yakın arkadaşlarımla burada tanıştım, sevdiğim kız ile burada konuştum ama son 3 aydır çok garibim ve hikayemi anlatmak istiyorum. Her şeyi baştan almak istiyorum... 17 yaşıma girdiğim 18 Haziran günü her şey garipleşmeye başladı. Aslında çok sosyal bir insandım, arkadşlarım, sevgilim ve bir ailem vardı ama artık hiçbiri yok, nedenini merak ediyorsanız anlatmadan önce geçmişimi anlatmam lazım. Ben 18 Haziran 2003 tarihinde Trabzon Akçabat ilçesinde 02.33'de doğdum. ilk 3 yaşımı ailem ile mutlu geçirdiğimi biliyorum çünkü doğduğum günü bile çok net hatırlayabiliyorum, bu da benim bir özelliğim. 3. yaşımı doldurduktan sonra anormallikler olmaya başladı, annem babam eve gelmiyor bana babaannem ya da komşularımız bakıyordu, annem eve geldiğinde vücudundaki morlukları, babam geldiğinde ise küçük küçük kesikleri görebiliyordum. Bu durum beni şu anda endişelendiriyor ama o zamanlar bir şey anlamıyordum. 5. yaşıma girdiğim gün yani 18 Haziran 2008 tarihinde her şey daha iyiye gitmeye başladı, aniden her şey normale dönmüştü ve artık biraz da olsa bir şeyler anlayabiliyordum. çok güzel 11 sene geçirdim, arkadaşlarım, ailem ve sevgililerim oldu. Biraz fiziksel özzelliklerimden bahsetmek gerekirse saçım kıvırcık ve siyah, gözlerim kahverengi, boyum 1.70, kilom ise 60. Atletik bir vücuda sahibim ve bu kızların hoşuna gidiyor bu yüzden sevgili edinmem çok zor olmuyordu. Arkadaş ortamım çok iyiydi her ay en az bir kere sinemaya gider, defalarca dışarıda buluşur ve yemekler yerdik. Sevgilim ile aram çok iyiydi ailem onu tanıyor, onun ailesi de beni tanıyordu ciddi düşünüyorduk. Okulda çok başarılı sayılmazdım, sınavlarda sonuncu olurdum ama vücudum sayesinde spor alanında okuluma her zaman derece getirirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis
Misterio / SuspensoYazdığım şeyi kısaca özet geçeyim; mahallenin dışlanan çoçuğunun kafasının içinden bir ses geliyor, o sesin neden ve nereden geldiğini, bana ne olduğunu anlatıyorum.