Kısa bir Hatırlatmaaa😅😅
"Peki sen ne diyorsun oğlum? "
"B-ben..."
The end hatırlatma😅😅
"Çok ingilzce biliyosun ya"
"Ya şu an değil alyaaa"
"Ha tamam desene benim sahne şimdi değil"
"Ne diyorum ben zaten tamam ben seni çağırıcam gitt sen"
(Salak saçma şeyleden sonra devam ede biliriz)
_____/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\___
"Hayır anne sen ölmeyeceksin! anladın mı?! ölmeyeceksin! o yüzden o kızla evlenmeyeceğim"
Gözümden akan yaşlara engel olamıyorum, bu olamaz!"Bak oğlum, 2 yıldır kalp aranıyor bulunamadı hem belkide en iyisi budur..."
"Ne iyisi bu mu? babamın gidişinden sonra senin gidişini kaldıra bileceğimi bileceğimizimi sanıyorsun ha! ?"
"Bak oğlum, ben gidince demeyecek misin? keşke annemin dediğini yapsaydım. Senden son bir şey istiyorum lütfen. Peki şimdi ne diyorsun bu dediklerimden sonrar"
Başımı yere eğdim
"Evet anne"
" beni çok mutlu ettin oğlum"
Bu duygusal ortamı bozan gene duygusuz felix oldu ama onun da gözleri dolmuştu."Hadi ama uyuyalım artık"
"Felix"
"Ne var?! ben senin gibi sabahlara kadar barlarda eğlenmediğim için bünyem alışık değil! "
"Evet hadi çocuklar yatağa"
~~sabah~~
~Chloé'nin anlatımı ile~
Sabah kalktım ve üzerimi bunları giydim. Staja gidiceğim için spor aykabı giyindim.
Ve aşağı inip kahvaltı masasına oturdum."Ne oldu? niye hepimizin yüzü beş karış?"
Tam Adrian ağzını açtı ama annem durdurdu.
"Ya ne oldu birşey söyleyin lütfen."
"..."
"..."
"..."
"Peki, söylemek istemiyorsanız zorlamam"
Dedim ve ağzıma bir kaşık daha yulaf koyduktan sonra "ben çıkıyorum dedim " ama felix araya girdi."Nereye?!"
"Bir Türkiye'ye gidip istanbul havası alıp gelceğim. Nereye olacak sıtaja! "
"Bizim hastanedemi?"
"Yok, istanbul devlet hastanesinde tabiki bizim hastanede."
"Tamam, dikkat et kendine. "
"Tamam."
Dedim ve malikaneden çıktım
~~hasahane de~~
Hastahaneye geldiğimde ilk Emma'yı gördüm
"Merhaba Emma. "
"Merhaba Chloé. "
"Hugo nerede."
"O gelmi-"
"Hiii gestepo geliyor. "
"Evet stajerler, size bugün ne iş vereceğim tahmin edin. "
"Dosyalar mı?"
Dedim bıkkınlık ile
"Evet, şimdi gidin nerede yapıyorsanız yapın ama o dosyaları doldurun!"
"Peki hocam"
"EEE NE BEKLİYORSUNUZ HADİ HADİ HADİİİ!!"
Dediğinde, emma ve ben koşarak dosyaların yanına gittik.
"Offf ne zaman bir amiliyata gireceğiz ya?!"
Dosyalardan kafamı kaldırmadan "gerçek bir cerah olunca" dedim o ise sustu.
Tamda o zaman bir kırmızı bir dosya aldım (kırmızı dosya her an ölebiliceklerin dosyası dır)
Dosyada Emily yazıyordu soy adına baktığımda şoke oldum
"E-Emily Agrete mi?"
"neee? Emiliy Agreste mi?"
"E-evet ve kırmızı dosyada"
"Biliyormusun o çok çok ünlü birisi"
"BİLİYORUM TABİ O BENİM ANNEM! "
"Ne annen mi"
"Hem de kalp yetmezliği"
Kestikkkk evet günde iki bölüm attayım dedim bügün bu da beni gıcık eden kankim (medyada da bir fotoğraf var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Evliliği / Yeni Başlangıçlar -tamamlandı -
Hayran KurguŞiddet gören bir kız! 🌟🌟🌟 Çapkın bir adam! 🌟🌟🌟 Kırık kalpler! 🌟🌟🌟 Tohumu nefret olan bir aşk! 🌟🌟🌟 Sevgi! 🌟🌟🌟 Nefret! 🌟🌟🌟 Üzüntü! Başlama tarihi; 31 Ocak 2021 Bitiş tarihi; 9 Nisan 2021 2. Sezon başlama tarihi: 4 haziran 202...