Medya ; BTS = Go go ~Bu bölümü okurken mutlu olmanızı istediğim için bölüme en uygun şarkı buydu.~
Bölüm İthafı bir tanecik kankam için
iyi ki varsın seni çok seviyorum çiçeğim ❤ @esmanurerbekBTS'in kendi tasarım'ları olan bir de animasyon grubu var! Adı da BT21.
BTS üyeleri tarafından tasarlanan bu karakterlerin kendilerine ait videoları,hikayeleri ve ürünleri de var.Gelin hep beraber BT21'i tanıyalım.
"Karakterler gibi animasyon grubunun adını da BTS grubu belirlemiş. Kendi isimlerinden yola çıkarak buldukları isim " 21.yüzyıl Bangtan Nesli "anlamına geliyor.Bu animasyon karakterleri kendi çocukları olarak gören BTS üyeleri,kendi nesillerinin devamı olması için böyle bir isim tercih etmiştir."
"BT21,8 kişiden oluşan bir grup.Ancak sıradan bir animasyon grubu değil.Bir uzaylının,kişiliğe sahip bir robot ile yaptığı bir dünya gezisinde toplamış olduğu bir grup diyebiliriz."
KOYA
"Zeki ve çok Uykucu olan Koya,bir koaladır.Çok yetenekli ve bilge biri olmasına rağmen aklında sadece ve sadece uyumak olduğu için bu fikirlerini aktaracak zamanı bulamaz.Koya BTS üyesi Kim Namjoon tarafından tasarlanmıştır ve onu temsil eder.Namjoon,Koya'yı tasarlarken insanların uyurken ona satılabilmesi düşüncesi ile onu sevimli bir koala olarak tasarlamıştır."
RJ
"Yumuşacık,nazik ve tatlı RJ,bir alpakadır.RJ,yumuşacık tüylü bir yapıya sahip olduğu için ona sarılan ve onu seven herkes kendini evde hisseder.RJ,Kim Seokjin tarafından tasarlanmış ve onu temsil etmektedir. Jin alpakanın adını " Lovely Jin"in Kısaltması olarak koymak istemiştir,ancak"LJ"kısaltımını telaffuz edemediği için ismi "RJ" olarak kalmıştır."
SHOOKY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-pop Grupları Tanıtımı
FanficBu kitapta sizlere kpop gruplarını tanıtıcam mal mal linçleyecek insanlar lütfen gelmesin