Medya ; Jungkook'un solo parçası en sevdiğim şarkılardan biri 😍
Bölüm ithafı bir tanecik deli ve salak olan ama yinede çok sevdiğim birine armağan 😘😘😘😘 iyiki varsın canım knkm @azazzaa1234azazzaa
Ailenin iki çocuğundan biri olan jungkook'un bir erkek kardeşi bulunmaktadır.İlkokul ve ortaokulu doğduğu şehir Busan'da okuduktan sonra oraöğretimini Seul'daki Singu Ortaokulun'da okudu.Önceleri Badmingtona oyuncusu olmayı düşleyen Jungkook,12 yaşındayken G-Dragon'un "Heartbraker"performansı'nı televizyon'da izledikten sonra ses s
sanatçısı olmayı kafasına koymuş.2017 yılında Seul Sanat Okulundan lise diploması'nı aldı.Halihazırda,gruptan arkadaşları RM,J-Hope, Suga ve Jimin ile birlikte Cyber Üniversitesinde eğitim görmeye devam etmektedir.
2011 yılında Superstar-K yarışmasına katılmış,seçilmemesine rağmen yedi ayrı eğlence sektörü firmasından teklif almayı başarmıştır.RM'i ( O zamanlar Rap Monster ismini kullanıyor'du ) gördükten sonra BTS grubunda performans sergilemeyi seçti.
2012 yılında dans yeteneklerini geliştirmek üzere Los Angeles'ta dersler aldı.Aynı yıl çeşitli müzik-dans videolarında yer aldı.
2013 yılının haziranın'da BTS üyesi olarak 2 cool 4 Skool ile başlangıç yaptı.Grubun en geç üyesidir.( Yani Maknea'sı biz ona Golden Maknea deriz,çünkü elinden her iş gelir.)
Ana-Vokal,yan-rapçi,dans ve söz yazarlığı ile öne çıkan jungkook aynı zamanda " Love is not over" ve "Magic Shop" şarkıları'nın söz-beste tümüyle üreticisi oldu.
Grupla uyumunun yanı sıra solo performansı da çok başarılı olan Jungkook'un Begin ve Yourself : Answer isimli solo performansları gerçekten etkileyici.
Charlie Puth ve Selena Gomez'in düet yaptığı "We Don't Talk Anymore" parçasının cover parçasını hazırlayarak Jimin'le yaptığı düet gerçekten etkileyici'dir.
"Map of The Seul : 7" albümünün çıkış şarkısı "ON"da seslendirdiği kısımlar son dönemde sadece kore değil tüm dünyada çok büyük beğeni almıştır.
~Merak edenler için "ON"klibi~
Jungkook çok duygusal olmasına rağmen dışa duygularını fazla belli etmeyen bir kişiliğe sahip ve aynı zamanda grubun en sağlam,kaya görünümlü karakteri belki de.
RM onun özellikle romantik parçaları söylerken ara sıra bariz hale gelen duygusuzluğuna ilişkin olarak,fazla da duygulanacak bişi yaşamadı zaten demiştir.Küçük yaşta gruba katılan ve sürece kendini kaptırıp gitmesinin bunda rolü olmalı.
Gallup Kore'nin 2019 yılı anketlerine göre Jungkook en çok sevilen ünlüler arasında Kore'de 3.sırada yer almakta.
Sıralamaya ilk kez 2016 yılında 20.sırada giren idol her sene sırasını arttırmaya devam etmektedir.2018 yılında solo canlı yayını V live 3.7 milyon izleyiciyle dünya rekoruna imza atmıştır.
Yine 2018 yılının Aralık ayında Jungkook'un stüdyoda vokal yaparken çekilen bir videosu o sene en çok retween edilen tweet olmuştur.2019 yılının Ocak ayında kullandığı yumuşatıcı markasının borsa hisse değeri bu açıklamayı takiben %11 fırlamış'dır.Benzer şekilde okuduğunu açıkladığı bir kitap veya giydiği bir elbise anında tükenebilmektedir.
Ayrıca muzlu sütten çilek tadı gelmiyor diye dudak büzmüştür,böyle de tatlı bir kişiliği vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-pop Grupları Tanıtımı
Fiksi PenggemarBu kitapta sizlere kpop gruplarını tanıtıcam mal mal linçleyecek insanlar lütfen gelmesin