Jestli se věnujete jako začátečník nebo pokročilý tyhle předměty byste měli mít nebo je aspoň znát.
Věštění
- Runy: Jsou staré znakové písma, ke kterému se váže mytologie našich dávných předků. Je několik metod věštění z jedné runy, nebo se třemi. Můžete věštit taky minulost, přítomnost a budoucnost.
- Kyvadlo: Kyvadlo se většinou používalo k hledání předmětů, nebo k rozeznání pohlaví dítěte v břiše. Kyvadlo většinou bývá zavěšené nad mapou a kam se nahne tam je ten směr předmětu, který hledáte. Ale pozor kyvadlo může být jako komunikační předmět s entitami. Proto říkám opatrně, pokud jste začátečník a nevíte v téhle situaci nic, kdyby se vám to stalo.
- Tarotové karty ( cikanské, pokud máte doma): Tarotové karty se skládají z Velké Arkány a z Malé Arkány. Velká Arkána nam vyjadřuje vyšší významy života, napojení na Vyšší síly. Na rozdíl od Malé Arkány, karty Velké Arkány nevyjadřují žádnou přítomnou souvislost se živly. Cikánské karty jsou tak zvané obrázkové vykládací karty v počtu 36. Za mě pro začátečníky mi příjde výhodnější cikanské karty. S karty můžete vyčíst minulost, přitomnost, budoucnost a tak dále...
- Křišťálová koule ( nemusíte, dobrovolné): Jasnovidecký předmět. Při věštění věštec sleduje v krystalu (resp. ve vodní hladině) obrazy, které pak interpretuje jako významné informace. Ty pak pomohou učinit důležitá životní rozhodnutí.
- Saské hůlky: Saské hůlky se používají k přesným a jednoznačným odpovědím ( ,, Ano, ne, nevím")
- Věštění z čajových lístků: K věštění potřebujete čajové šálky (nahoře by měly být široké a stěny by se měly svažovat, vnitřní povrch by měl být hladký bez ozdob a barva by měla být bílá), sypaný čaj, talířek a ubrousek. Při výběru čaje dbejte na to, aby v něm bylo co nejméně prachu ideální jsou velké čajové listy.
- Věštění z ohně: Používá se i svíčka, technika je lehká odpovídá ( Ano/ Ne). Pokud se přikloní na levou stranu je to Ano, a pokud se přikloní na pravou
Ochranné předměty
-Vydýmovadla: Odhání zlo a zlé nadpřirozené bytosti.
- Krystaly: Chrání před zlem, ale každý krystal má jinou vlastnost. Křišťál většinou se používá i k vyvolávání duchů aby z vás nevysávali energii ale z toho krystalu.
- Amulety: Tento amulet chrání svého nositele před negativním vlivem, který vyslal někdo druhý. Například před černou magií, woo-doo, negativními šamanskými technikami apod.
- Svíčky: Potřebné k oltáři a různým ritualům.
- Sůl: Se používá na ochranu před zlem, většinou bývá v čarodějnických filmech a dává se pod dveře nebo se kreslí sní čarovný kruh.
- Pyramida: Tato hliněná pyramida má v sobě vloženou mentální informaci. Díky ní je pyramida vlastně takovým tunelem, nebo vysavačem, který dokáže přitáhnout veškeré nižší (tedy negativní) energie z blízkého i širšího okolí.
- Lapač snů: Tento předmět je vyroben z proutí a je do něj vložena mentální informace. Pokud jej zavěsíte nad postel, nejdále však do vzdálenosti 5 metrů od spícího člověka, má schopnost na Vás ve spánku působit. Dokáže filtrovat Vaše sny tak, aby k Vám nepronikaly děsivé noční můry, ale srozumitelné sny, které Vám mohou nějak pomoci ve Vašem dalším duchovním vývoji.
Pracovní nástroje
- Nůž: Nazývá se Athame, symbolizuje kouzla a práce s kovem. Stala se tématem hrdinských pověstí.
- Hůlka: Hůlka je prodloužením osoby, která provádí kouzla.
- Provazy: Používá se k rituálům
- Zvonek: Při rituálu může vyvolat vibrace schopné mnoha způsoby zvyšovat sílu a také přispívat harmonii mezi přítomnými. ZVONEK NESMÍ MÍT HRUBÝ TÓN.
- Oltář: Používá se k různým rituálům a dává se většinou k němu, krystaly, živé rostliny, šperky vlastně vše co chcete zahrnout.
Tohle je na začátek vše pro mě a jsem zvědavá co vás zajímá jako dalšího :D Napište mi to a uvidíme se v druhé kapitole. - Klarismix-
ČTEŠ
🔮Witchcraft🔮
SpiritualNevíš co používat při rituálech nebo práci celkově s Witchcraftem ? Takhle kniha ti odpoví ne všechno co k Witchcraftu potřebuješ.